Jump to content
MAINOS

Hoitotieteen opiskelijoiden ammattiliitto


Maru

Recommended Posts

Oletteko vaihtaneet ammattiliittoa, kun olette aloittaneet hoitotieteen opinnot, valmistumisen jälkeen vai...? Ei ole tullut asiasta puhuttua opiskelukavereiden kanssa ja nyt aloin asiaa miettimään. Mietin siis, että kannattaisiko liittyä Tajaan vai pysyä STHL:ssa? Itse olen kohta valmistumassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse olen vasta aloittanut tänä syksynä hoitotieteen opinnot, joten olen pysynyt toistaiseksi Tehyssä, koska olen käytännön työelämässä mukana. Mutta en tiedä miten sitten tulevaisuudessa, varmaan aika paljon riippuu siitä minkälaiseen työhön sitten aikanaan päädyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen toistaiseksi Tehyssä. Osa on liittynyt Tajaan jo opiskeluaikana, osa sen jälkeen. Perusteluina on ollut mm. että on parempi olla eri liitossa kuin oma henkilökunta.

Omalla kohdallani katson asiaa sitten, kun olen valmistunut. Toistaiseksi olen Tehyyn ollut tyytyväinen.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitoksia vastauksista :) Itsekin ajattelin, että ehkä parempi vielä odotella muutama kuukausi ja katsoa, mihin sitä sijoittuu työhön ja sen mukaisesti sitten valita ammattiliitto, jottei tarvi vaihtaa sitten taas pian uudelleen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...