Jump to content
MAINOS

Muistiko työnantajasi sinua lahjalla jouluna?


Hoitajat.net

Recommended Posts

Tuli aito nahkainen Puma urheilukassi kliniikan logolla. taisivat tilata sitä ehkä 10000 erä, kun kliniikoita on 13 ympäri maata.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työnantaja kustansi perinteisesti jouluaterian. Ongelmana oli vain, että:

-Ruokalan suppeiden aukioloaikojen takia jonot ovat aina todella pitkiä.

-Vain aamuvuorolla on mahdollisuus

-Työnantaja ei mitenkään miehityksellä auta asiaa. Eli normimiehitys, joka tarkoittaa sitä, että hyvällä tuurilla 1-2 voidaan vuoron aikana päästää pidemmäksi ajaksi pois yksiköstä (jonotuksineen yms menee melkein tunti). Poleilla oli asia otettu hyvin huomioon etukäteen ja monissa vastaanotoilla oli vo suljettu esim tunnin ajaksi.

Niin ja olihan yksiköihin sitten lähempänä joulua toimitettu puuroa, mutta sekin vain aamuvuorolle.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Vähän myöhässä vastaan, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Me käytiin tosi hyvin syömässä porukalla. Ja tieteskin joulun aikaan jouluna töissä olleet sai jouluruoat. Kaikki saatiin lahjaksi eräät hemmottelulahjakortit ja peltiset, tosikauniit suklaarasiat, joissa on ihana suklaan loputtua säilyttää vaikka joulukortteja. Myös sijaisia (ihan niitä harvoinkin työskenteleviä) muistettiin. Lisäksi yllätykseksi arvottiin useamman sadan euron arvoiset jääkiekkoliput neljään otteluun kahdelle hengelle. Leffalippuja ja vastaavia me saadaan muutenkin joskus keskellä vuotta ihan kiitokseksi hyvästä työstä. Edelleen mä oon huippuonnellinen, että tuli silloin kolme vuotta sitten vaihdettua duunipaikkaa. Meillä on puolin jos toisin vahva muistamisen ja toisen huomioimisen kulttuuri. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jouluruoka talon piikkiin n. viikko ennen joulua. Tyypillinen valmisruokamenu, joka jopa osittain annosteltiin valmiiksi lautasille.Tänä vuonna "pääsin" sen syömään, yleensä oon ollu yövuorossa tms. Mitään muuta lahjaa ei näkynyt. Pikkujoulutki piti maksaa viimeiseen penniin asti ite, eikä muuten mitkään halvat kemut ollukaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...