Jump to content
MAINOS

Ahdistus hoitovapaalta töihin!


Aapa

Recommended Posts

Olen siis ollut jo kaksivuotta pois tytöstä ja ennen hoitovapaata en kerennyt olla kovin kauan työssä, n.2vuotta.

Kotona olen todellakin keskittynyt olemaan äiti en sairaanhoitaja.

Kovasti pelottaa, että olenko todella unohtanut kaiken oppimani ja miten pärjään työssäni? Mieluusti, kun olisin vielä kotona lapsen kanssa syksyyn asti, mutta ihan ammattitaitoni puolesta mietin, josko lähtisin jo töihin takaisin.

Mistä moiset aatteet, noh... Mieheni kävi lääkärissä ja kysyi miten valmistautuu verikokeisiin "lääkäri taisi sanoa, että syömättä... en jaksanut oikein kuunnella" yms. Pyynnöt oli ihan normeja CRP,PVK,HB,TROMB,fb-ERYT ja P-GLUK. Takerruin sitten tuohon, että jos on sanottu, että syömättä niin se on sitten syömättä ja juomatta 12h. Mutta eihän p-gluk ole paasto arvo!? No mies ei saanut enää puhelimella paikasta ketään kinni ja nyt minua ärsyttää. Ärsyttää ettei hän kuunnellut, onko ohjaus ollut huono ja minä jäin vatkaamaan juupas eipäs jne. Paaston pitää ja näin menee aamulla labraan.

Tuli todella epävarma olo ja jäi vähän huonot fiilikset, minä sairaanhoitaja just joo.

Tää tais vaan olla tilitystä, kun en ole tarvinnut ns. ammatillista-ajattelua niin pelottaa, että asiat on ihan unohduksissa ja tekee isoja mokia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mutta eihän p-gluk ole paasto arvo!?

Ei ole, mutta fB-ERYT nimensä perusteella vaatisi paaston. Asiat kyllä muistivat mieleen kun palaat takaisin töihin.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Ei kahden työvuoden jälkeen saa vaatia itseltään mahdottomia :) Kyllä ne asiat palautuu mieleen ja oppii lisää. Sitä paitsi äitiys "pehmentää pään ja huonontaa muistin " Tila korjaantuu. Kokemusta on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...