Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Vieras: 16661

Å…land rules!

Recommended Posts

Vieras: 16661

En oo vieläkään varma uskonko silmiäni, mutta näyttäisi siltä, että itse Tehyläiset ovat aloittaneet ansaitun lakon Ahvenanmaalla. Nyt näyttäkää, missä kaappi seisoo ja pysykää lujina!

Vaatimalla ja perustelemalla voi jotain saada, nuolemalla ja nöyristelyllä ei (kuten opittiin joulukuussa -02).

PS. Milloin on seuraavat Tehyn valtuuston ja hallituksen vaalit? Ajattelin, että milloin käyn kirjastossa lukemassa Tehy -lehdestä, ketkä yrittävät asioita parantaa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Esa

Mulle se on "musta joulukuu" . Mutta tsemppiä ahvananmaa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Trio Niskalaukaus

Mitenkäs se oli, kuuluuko Ã…land Suomeen? Se taitaa kuulua Ruåttille, kun siellä on ihan eri meininki, kuin meillä täällä... Onnea ja menestystä kuitenkin valitsemallenne tielle ahvenanmaa! Olette oikealla tiellä, älkää eksykö muille poluille!!!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
pile

Olette oikealla tiellä, älkää eksykö muille poluille!!!

Varsinkaan TEHY:n poluillle...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Alf

Joo, ei oo suomessa kellään munaa ruveta lakkoon. Tyydytään vaan täällä työnantajan tarjouksiin.. Surettaa!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Esa

Paskat...... Itse menisin vaikka nyt lakkoon jos se olisi lailinen. Niin potuttaa

tää tehyn silkkihuivi kerhon toiminta.

Pistää vihaksi.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Jio

Esa: tervetuloa joukkoon. Itse joutui syyntakeettomaan tilaan loppuvuodesta ja joutui rekretoimaan muitakin eroamaan Tehystä...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille