Jump to content
MAINOS

Lomapäivän pituus?


muffins

Recommended Posts

MAINOS

Tarkoitatko siis paljonko lomapäivä vähentää työaikaa ja paljonko jää työtunteja tehtäväksi per/vko?

-Pessimisti ei pety-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Voiko esimies aloittaa loman vapaapäivästä missään tapauksessa? Minulla on talviloma laitettu alkamaan nukkumapäivän jälkeiselle päivälle, alle jää 3 vp, 3 yövuoroa (a 10.45t),nukkumapäivä ja 2 vp. Sitten on yksi normaali vp ja alkaa taas yöt. Eli 3 yön vapaaseen menee 8 lomapäivää (su yhdeksäs). minun laskuopilla listaan johon on suunniteltu 10 yötä, eli 104.5 ja siihen ottaa 8 lomapäivää, listan tunneiksi pitää jäädä 104.5 - 59,12 (7.39*8)= 45.38 eli 4 yötä, kun nyt työ-öitä jää listaan 7. Listaan on noiden 8 lomapäivän jälkeen laskettu tuntimääräksi 104.5-32.15= 72.15. Mitä minä nyt en ymmärrä???

Olin toivonut alunperin vain 4 pv lomaa eli nuo 3 yötä, mutta esimies sanoi että ne kannattaa pitää kaikki pötkössä.Suostuin siihen, koska hän vetosi että tunnit menevät jotenkin sekaisin, nyt kuitenkin aloin asiaa kääntelemään ja ihmettelemään miksi loma nyt noin on laitettu (Sain tänään tietää loman päivämäärät)... Jompaan kumpaan päähän olisi saanut toisenlaisella asettelulla vielä 1 yön vapaaksi.

Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiko esimies aloittaa loman vapaapäivästä missään tapauksessa? Minulla on talviloma laitettu alkamaan nukkumapäivän jälkeiselle päivälle, alle jää 3 vp, 3 yövuoroa (a 10.45t),nukkumapäivä ja 2 vp. Sitten on yksi normaali vp ja alkaa taas yöt. Eli 3 yön vapaaseen menee 8 lomapäivää (su yhdeksäs). minun laskuopilla listaan johon on suunniteltu 10 yötä, eli 104.5 ja siihen ottaa 8 lomapäivää, listan tunneiksi pitää jäädä 104.5 - 59,12 (7.39* 8)= 45.38 eli 4 yötä, kun nyt työ-öitä jää listaan 7. Listaan on noiden 8 lomapäivän jälkeen laskettu tuntimääräksi 104.5-32.15= 72.15. Mitä minä nyt en ymmärrä???

Olin toivonut alunperin vain 4 pv lomaa eli nuo 3 yötä, mutta esimies sanoi että ne kannattaa pitää kaikki pötkössä.Suostuin siihen, koska hän vetosi että tunnit menevät jotenkin sekaisin, nyt kuitenkin aloin asiaa kääntelemään ja ihmettelemään miksi loma nyt noin on laitettu (Sain tänään tietää loman päivämäärät)... Jompaan kumpaan päähän olisi saanut toisenlaisella asettelulla vielä 1 yön vapaaksi.

Ihan ensiksi pitää tietää mikä sopimus ja mikä työaikamuoto. Sen jälkeen voi alkaa laskutehtäviin.

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...