Jump to content
MAINOS

Vanhainkodit Lontoossa

malta67

Recommended Posts

Posted

Olisi kiinnostusta lähteä vanhustyöhön Lontooseen. Mikähän työtilanne on tällähetkellä vanhainkodeissa ja mistähän löytyisi yhteystietoja ko. laitoksiin?

• 3 weeks later...
MAINOS
Posted

eikö niitä löydy mol :in sivustolta? :unsure:

ei ole muuta kuin ääretön ja takana seisoo epävarmuus

• 1 month later...
Posted

Lontoossa on tosi paljon töitä tarjolla, kunhan kieli sujuu!

Itse menin paikanpäälle ja etsin puhelinluettelosta kotini lähimmän vanhainkodin. Marssin paikanpäälle englanniksi käännetyn CVn kanssa ja pyysin päästä johtajan puheille. Työt aloitin seuraavana päivänä! Tosin työtä tein pimeästi enkä ilmoittanut englannin viranomaisille työskenteleväni. Suomeen joudut maksamaan veroja jos olet alle 6kk töissä ulkomailla.

Tarjolla on myös 'agency'-palveluja eli voit ilmoittautua välitysfirmaan, joka soittelee sinulle missä on sijaisuuksia tarjolla. Siinä hommassa on tosin kurjaa se, ettei voi suunnitella menoja etukäteen kun ei tiedä milloin töitä on tarjolla.

Paikanpäälle rohkeasti vaan työtä hakemaan!! Oli aivan mahtava kokemus ja avasi paljon ovia, nyt olen sairaanhoitajana Pariisissa;)

Posted

Suomeen joudut maksamaan veroja jos olet alle 6kk töissä ulkomailla.

onko se oikeasti noin? itse en maksanut yhtäkään kuukautta veroja suomeen kun muutin sveitsiin. Kun olet ulkomaille muuttanut niin ilmoitus maistraatille uudesta osoitteesta ja avaat uuden tilin siinä massa minne muutit. ei tarvitse maksaa veroja kun asuut ulkomailla.

en tiedä sit jos olet vain väliaikaisesti töissä ulkomailla, mutta silloinkin ilmoittaisin uudesta osoitteesta.

I´am Wizard

Posted

Suomeen joudut maksamaan veroja jos olet alle 6kk töissä ulkomailla.

onko se oikeasti noin? itse en maksanut yhtäkään kuukautta veroja suomeen kun muutin sveitsiin. Kun olet ulkomaille muuttanut niin ilmoitus maistraatille uudesta osoitteesta ja avaat uuden tilin siinä massa minne muutit. ei tarvitse maksaa veroja kun asuut ulkomailla.

en tiedä sit jos olet vain väliaikaisesti töissä ulkomailla, mutta silloinkin ilmoittaisin uudesta osoitteesta.

Avainsana on nimenomaan se valiaikaisuus ja tuo 6 kk ajanjakso. Ihan tarkkoja sanamaareita en tahan hataan muista, kun selvittelin naita Australiaan ekaa kertaa lahtiessani, mutta olennaisinta siina oli se lyhytaikaisuus. Mun vuoden Working Holiday meni jo riittavan pitkaksi ja "pysyvaksi" etta verot meni vaan aussilaan. Ja nykyaikana verovouti on aika kansainvalinen ja yhteyksissa kylla ulkomaille, eli se etta palkka menee ulkomaan tilille ei takaa mitaan verovapautta Suomessa ;) Paska systeemi, mut minkas teet. Ja tuplaveroja ei toisaalta pida joutua maksamaan, eli sitten ne toiseen maahan maksetut saa kylla palautuksina (jee, lisaa paperitoita!)

Pain heals. Guys dig scars. Glory - Lasts forever.

Posted

Eli ne verot maksetaan takautuvasti Suomeen, jos palaat ennen kuin 6kk tulee täyteen. Tämä tarkoittaa myös sitä, että työskentelymaahan maksetut verot palautetaan. Tuplaveroja ei siis makseta.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...