Jump to content
MAINOS

Jäsenedut liitoissa


dino

Recommended Posts

Vertailin Tehyn ja erään akavalaisen liiton jäsenetuja ja pakko sanoa että nyt olis kyllä Tehyllä ryhdistäytymisen paikka. Kovin vaatimattomalta näyttää tehyläisen jäsenedut; ei löydy Tehystä enää järjestön maksamia tapaturmavakuutuksia ja matkavakuutuksia ja ne muutamat risteily- ja kylpylälomatarjouksetkin ovat järjestään sellaisia että halvemmalla saa kun ei tehy-korttia vilauta.

Jos liitto jossa jäsenmaksut ovat selkeästi pienemmät kuin Tehyssä ja työttömyys suurempaa, kykenee tarjoamaan jäsenistölleen oikeasti hyödyllisiä etuja, pitäisi myös Tehyn pystyä. Vai onkohan tämä jotenkin alakohtaista, haluaisiko esim. SuPerin ja JHL:n jäsenet avautua omista eduistaan..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jep, joku Akavalainen liitto tarjoaa mm kylpytynnyreitä jäsenetunaan. Tiedä sitten onko ammattiliiton tarkoitus tarjota turhakkeita jäsenilleen vai onko sen tehtävä kenties joku ihan muu, kuten hyvä edunvalvonta? Toki kylkiäiset on hyvä asia, mutta itse en lähtisi liittoa arvioimaan sen kylkiäisten perusteella, vaan sillä miten se hoitaa perustehtävänsä.

nim. jos ei nyt kuitenkaan kylpytynnyreitä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep, joku Akavalainen liitto tarjoaa mm kylpytynnyreitä jäsenetunaan. Tiedä sitten onko ammattiliiton tarkoitus tarjota turhakkeita jäsenilleen vai onko sen tehtävä kenties joku ihan muu, kuten hyvä edunvalvonta?

Tietenkin näin, mutta jos liitto mainostaa itseään mm. opiskelijoille jäseneduilla, niin silloin näillä puheilla pitäisi olla myös todellista katetta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän nuo hyvät jäsenedut on yksi asia mitkä saavat liittymään liittoon. En muista olenko jotain muita tehyn etuja käyttänyt kuin noita sen tarjoamia koulutuksia. Enpä taida.

JHL:stä kun oli puhe niin ainakin matkavakuutuksen sieltä sai ja olisiko ollut jotain aika edullisia lomakohteita. SuPerilta en muista kuin sen, että niiden kalenteri on laadukkaampi kuin tehyllä :D

Ps. Itsehän nautin luottamusasemani suomista eduista ja mulla on tehyn sponssaama A5-kokoinen porvari-hallitus-kalenteri.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep, joku Akavalainen liitto tarjoaa mm kylpytynnyreitä jäsenetunaan.

Täältä löytyy nuo akavalaisten yhteiset jäsenedut, mm. tuo kylpytynnyri 400 euron alennuksella... ;) (kirjautuneille..)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On se noloa jos joku valitsee liiton kynien ja avainnauhojen perusteella. Tai kylpytynnyrien.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen tehyläisenä viihtynyt perheineni Levitunturi -hotellissa jo pariin kertaan. Loppukesästä 44€/vrk (-50% hinnat tehyläisille ympäri vuoden) oli mun mielestä vähintäänkin kohtuullinen hinta asua Levillä "kaksiossa" jossa tupakeittiö/makkari, lapsille oma pieni makkari, ja tietysti kylpyhuone. Hintaan sisältyi päivittäin pääsy äskettäin uusittuun kylpylään, ja tietysti hotelliaamiaiset. Kuntosalia sai myös vapaasti käyttää. Lapsille oli meikäläisten Hoploppia vastaava "lastenmaailma Inka ja Niko" joka sisältyi myös tuohon pakettiin. Palvelu oli tosi hyvää ja ystävällistä, saatiin mm. käyttää hotellin grillikotaa lasten kanssa, paistella makkaraa iltasella nuotion ääressä.

Suosittelen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikenkaikkiaan ihmeellistä vertailla noita jäsenetuja mitä liitot tarjoaa yks yhteen. Jos ei tarvi kylpytynnyriä, etu on yhtä tyhjän kanssa. Kaikki eivät halua lähteä mökille. Tankkaaminen jossain voi olla silti kallimpaa vaikka siinä olisi liiton alennus. Samoin vakuutukset ynnä muut. Kalenterin arvo on joku 5 euroa, olen ollut oikein tyytyväinen että Tehy lopetti tuon turhan vehkeen automaattipostittelun. Kuten jo aiemmassa viestissäni mainitsin, se liittoon kuuluminen on ihan jotain muuta varten kuin että saisi kymmenen prosentin alennuksen jostain kylpylästä tai muusta.

Toki ne mökit ovat kiva bonus ja olen itsekin joskus Superin mökillä ollut, palvelu oli loistavaa ja hinta halpa, mutta kun se etu ei kuitenkaan kaikkia koske.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...