Jump to content
MAINOS

Tämä lienee totta


Ketorin

Recommended Posts

Noi kuvat jää mieleen vaikkei edes haluais (miksei ranskan kieli jää yhtä hyvin?)! Söin rahkaa - ja pox - nää tupsahti mieleen. Hyvästi rahka! Ja muutenkin... se nahka niissä kuvissa...

Ihan sama vika, mutta ajatteles - helppoa ja halpaa laihduttamista - nyt jäi rahkat syömättä ja kilot pysyy kurissa :P . Jostain syystä ei ole tehnyt mieli syödä esmes juustoa tms...

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tuorejuustot varsinkin ovat nyt pannassa. Ja laihduttaminen olis vieläkin helpompaa, jos tulostais nuo kuvat ja laittais jääkaapin oveen! (aattele, ku anoppi tulee kylään!) :P Tälle vois hakea laihdutuspatenttia - on kliinisesti testattu, että toimii - paitsi ei sairaankuljettajilla.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan sama vika, mutta ajatteles - helppoa ja halpaa laihduttamista - nyt jäi rahkat syömättä ja kilot pysyy kurissa :P . Jostain syystä ei ole tehnyt mieli syödä esmes juustoa tms...

-Mun rupesi tekemään kyl mieli valkohomejuustoa. Tarttee käydä vissiin kotiin mennessä kaupan kautta.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: tehotyttö

Hyi olkoon!  ;)  Mutta täytyy sanoa, että noita välillä tulee eteen... etenkin kun otetaan noita kadun ihmisiä osastolle... Siinä kun aletaan katetroimaan, niin aina saa olla varuillaan. Yllätyksiä tulee vastaan. Mutta tuota luokkaa en ole vielä onneksi nähnyt!

Meille sentään potilaat tulevat suurimmaksi osaksi leikkurin kautta, joten he ovat jokseenkin puhtaita tai ovat katetroitu jo leikkurissa. Harvemmin saadaan ihan suoraan kadulta väkeä sisään. Mutta henkilökunta esim.sisätautien teholta tai stroke unitista voi ihan varmaan kertoa roppakaupalla moisista kokemuksista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mietmipä vain subjetiivista sairauden tunnnetta....Jos kaksi miestä on peräkkäin. Molemmilla on NENÄ PERSEESSÄ, mutta etummaisella on SUBJEKTIIVISESTI parempi olo nenä perseessä..

________jätän raporttinin tähän..._________

kevättä odotellessa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Ei aukee..  ;) Mitä siellä on, mitä siellä on..?  ;D

No mistään et jää edelleenkään paitsi.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En muista mitä tossa Forzen lähettämässä on.. vissiin jotain hemorroideja, mutta katso, mitä Ketorin lähetti aikaisemmin, niin kyllä (joulu)kilot lähtee karisemaan! Olen yrittänyt häivyttää niitä mielestäni. Turhaan! (mut, jos haluat harrastaa vielä joskus elämässäsi suuseksiä, niin älä katso!)

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En muista mitä tossa Forzen lähettämässä on.. vissiin jotain hemorroideja, mutta katso, mitä Ketorin lähetti aikaisemmin, niin kyllä (joulu)kilot lähtee karisemaan! Olen yrittänyt häivyttää niitä mielestäni. Turhaan! (mut, jos haluat harrastaa vielä joskus elämässäsi suuseksiä, niin älä katso!)

;D ;) Vai ment halut, onpas kumma  ;D

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yök! Silloin kun tää keskustelu oli justiinsa aloitettu, niin en katsonut. Mulle riitti muitten kommentointi. Mun mielestä on olemassa asioita, joita ei tarttis nähdä. Katsoin tän ja ei se niin paha ollut. Ihmettelen suuresti miten tämä kaveri on ylipäätään saanut ne karvansa sinne esinahan alle. Tuli mieleen jopa lavastettu kuva.

Luitteko keskustelua, joka käytiin kyseisellä sivustolla. On olemassa joukko ihmisiä, jotka nauttivat tällaisten kuvien katselusta ja etsivät niitä internetistä. Mitä sairaampia niin sitä upeempaa. Kun etin aikoinaan jotain tsunami-tietoa netistä, niin törmäsin sivustoon (en kerro mikä), jossa oli kuvia onnettomuuspaikoilta. Sivusto oli keskittynyt esittelemään erilaisia ruumiskuvia. Sivustolle päässeille kuville näytti kriteerinä olevan, että ruumiin pitää olla silpoutunut, vääntynyt kummalliseen asentoon tai muuta vastaavaa. Erilaiset kidutus- ja teloitusvideotkin näyttävät kiihottavan joitakin meistä ihmisistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt tää keskustelu alkaa mun mielestä muistuttaa sitä yhen  piispan, jota myös filosofiksi tituleerataan (vitsit kun ei tule nimi mieleen, alkaa B:llä) juttuja. K.o piispa/filosofi eli siis monta sataa vuotta sitten. Hänen tietenkin piti kokeilla syntiin lankeamista ihan käytännössä, että osaisi sen suhteen laumaansa varoittaa.  :) 

Mutta, että joku keksiikin laittaa mitä ihmeellisempiä kuvia nettiin. :)

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään töissä oli tämän threadin aloittaneen kaltainen, tosin huomattavasti lievempi...voitte vain arvata potilasta katetroineen instrumenttihoitajan ilmettä, kun se nysväsi nysää puhtaaksi. Ja niin, syön jugurttirusinoita...;)

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

http://www.edu.stadia.fi/%7E0300103/2.jpg

Mainitsiko joku jugurtin?

Mitähän helv****ä tossa on tapahtunu... *yrjö*

Veikkaisin jotakin siihen suuntaan, että esinahka on todennäköisesti päässyt infektoitumaan syystä eli toisesta (en halua arvailla syytä sen enempää) ja infektio on sittemmin jäänyt hoitamatta. Juustoveitikkaa, siis - onhan sitä lerssiä tarjolla kaupassakin valmiiksi juustolla täytettynä. Tai friteerattu banaani. ;) Hyvää ruokahalua.

Höm, ja näin jälkikäteen lisäisin, että näyttää aika siistiltä tuo halkio tuossa, eli luultavasti on ollut ainakin jossakin vaiheessa kirurgi asialla, mikä saattaisi viitata esimerkiksi siihen, että esinahka on kenties ollut liian tiukalla, eikä ole siis liukunut taakse. Beats me. Rujo tuo on ja niinkuin puolisko totesi, tuollaista ei varmaankaan käytetä vähään aikaan.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mäpäs en enää lennäkään tähän lankaan!  ;) 

(...tai kun tarkemmin ajattelee, niin pitäishän sitä taas noille joulusuklaille ja -kinkuille antaa kyytiä...ei tartte laskea sitten enää kaloreita... ett ei kun klikkaamaan!)

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

YÖK

Alkaa laihtuminen ja painon putoominen olla jo melko kiivasta ;)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oikeesti tälle pitäis jo hankea patenttia... kyllähän tää on nyt kliinisesti testattu! Laihduttaa tää ainakin enemmän kuin omenaviinietikka tai mitkään tabletit tai "rasvasiepparikapselit" tai "laihduttavat sukkahousut"  ;)

Siis "Nyt bikinikuntoon ennen kesää. Tilaa kotiisi kliinisesti terveysalan asiantuntijoiden testaamia laihduttavia kuvia. Kahden kuvan tilaajalle kolmas ilmaiseksi." 

Mä aion vielä vähän herkutella ennen kuin uskallan mennä klikkailemaan. 

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei o tarvinnut tänään syödä, huomennakin saattaa olla melko hiljasta sillä rintamalla.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...