Jump to content
MAINOS

Tietääkö kukaan?


olavi66

Recommended Posts

MAINOS

Meillä käytössä nämä ns. "shampoomyssyt". Ei kovin suuressa kulutuksessa, mutta kuitenkin niille löytyy välillä käyttöä. Kyllä niillä saa hiukset puhtaiksi melko vähällä vaivalla, ja ovat ihan käyttökelpoisia esim. potilailla, joita ei syystä tai toisesta voi viedä suihkuun. Varsinkin eristyspotilailla, sekä niillä, joille likkuminen tuottaa kovasti kipua, on shampoomyssypesu ihan hyvä vaihtoehto. Samoin "termostaattivaiheen" potilailla ollaan joskus käytetty, sekä esim. sellaisilla joilla on kova kuume tai suihkuunvienti ei muusta syystä ole mielekästä.

En muista mikä sen mysyn kauppanimi, ja valmistaja on, mutta täytyykin tarkistaa seuraavan vuoron aikana.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Myssyllä pesee hyvin puolikaljut miespotilaat mutta jos potilaan hiukset on vähänkään polkkaa pidemmät niin ei niitä kyllä saa puhtaaksi pelkällä myssyllä... Potilaat on kyllä kehunut että tuntuu hyvältä lämmin myssy päässä (lämmitetään mikrossa siis ennen käyttöä) ja yllätykseksi niillä saa kyllä lyhyet hiukset oikeasti puhtaannäköisiksi...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Annastiina: onko ne näitä?

shampoocap.jpg

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei oo tuon merkkinen....Kovasti oon yrittänyt tässä miettiä minkä merkkisiä meillä on, jotenkin tulee vaan medisoft mieleen, mutta tuolla niiden nettisivuilla ei ollut ainakaan mitään mainintaa että niillä olis tuollanen tuote. Pitää tarkistaa kun töihin palailee seuraavan kerran...

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuka myy / edustaa tai mistä noita myssyjä saa? *pyhimys*

Sitä en osaa sanoa. Ovat olleet meillä käytössä jo kolmisen vuotta. Meille tilataan suoraan kaupungin keskusvarastolta.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...