Jump to content
MAINOS

Ensihoitopäiville?


talla

Recommended Posts

Täälläkin harkitaan Aulangolle lähtemistä ku olis sopiva matka sinne, mutta saapi nähä miten työt antaa myöten...

Eikös muuten noiden opintopäivien hinnan saa vähennettyä verotuksessa? Joku kaverus vaan sanoi ton, koska nuo opintopäiväthän liittyy työhön ja kouluttamiseen.  :)

Olitkos päätoiminenopiskelija? Jos vastaat kyllä, niin et voi vähentää....

Nimim; en saanut työkenkiänikään vähennykseen angry.png

En ole enään päätoiminen opiskelija. Ihan vain pienistä syistä johtuen olen joutunut ottamaan paussia opinnoista.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 81
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

En ole enään päätoiminen opiskelija. Ihan vain pienistä syistä johtuen olen joutunut ottamaan paussia opinnoista.

Saako onnitella...?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole enään päätoiminen opiskelija. Ihan vain pienistä syistä johtuen olen joutunut ottamaan paussia opinnoista.

Saako onnitella...?

Heko, heko  :). Eipä ole pahemmin aihetta onnittelemiseen. Yksinkertaisesti opiskelu kyseisessä oppilaitoksessa (jossa siis olin), ei ollut minua varten. Nyt lähinnä panostan töihin ja oman firman suunnittelemiseen  :P.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole enään päätoiminen opiskelija. Ihan vain pienistä syistä johtuen olen joutunut ottamaan paussia opinnoista.

Saako onnitella...?

Heko, heko  :).

Anteeksi tämä väärinkäsitys :P
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole enään päätoiminen opiskelija. Ihan vain pienistä syistä johtuen olen joutunut ottamaan paussia opinnoista.

Saako onnitella...?

Heko, heko  ::).

Anteeksi tämä väärinkäsitys ;D

Eipä haittaa, kaikki erehtyy joskus  :(.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä tulee viime syksyn "sosiaaliseen tapahtumaan" niin mä olin ihan ulkona niistä kuvioista, esim. PJ tulee ehdottamaan maljaa "uudelle hallituksen jäsenelle" joka (siis se olin minä, katkerana edelleen) oli pudotettu juuri ulos asuinpaikan takia, siis olen edelleen katkera....

ja nyt koulutöitä tekemään....

Asia selvitetty, eikä ole mitään PJ:n kanssa hampaankolossa ::)

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...