Jump to content
MAINOS

Tänään yövuoroon keikalle vanhempainvapaalta, monelta tunnilta palkka?


Vieras: Jannice

Recommended Posts

Surukseni muistelen, että se ylimääräinen tunti tehdään normaalitaksoin..? Ja potilaat "hyppii seinille", kun eivät ymmärrä kelloja käännetyn ja kaikki tapahtuu aamulla "tunnin myöhässä"...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse olen ainakin aina saanut pitkältä yöltä "ylimääräiseltä tunnilta" peruspalkan + lisät. Kun kerta kelloja siirretään taaksepäin klo 04.00, niin tottakai siitä pitää yölisät saada.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liian huonot muistot siitä kun viimeksi sattui yövuoro kellojensiirtoon... Oli viikonlopun takia suunniteltu 12 tuntia yövuoroa josta tuli siis tuntia pidempi kellojen takia, sitten aamuvuorolainen päätti myöhästyä 1½ tuntia... Kiroilin vähän. Eihän se muuten paha rasti olisi, kyllähän sitä muut ja itsekin pahempia vuoroja tekevät mutta kun kerkeää asennoitua tiettyyn mittaan niin sitten se mitta on siinä ja täysi.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt on yövuorokin lusittuna, toivottavasti vakkariväen pikkujoulut sujuivat mukavasti (kun tuli kesällä luvattua hoitaa yökön hommat, jotta vakinaisetkin pääsee juhlimaan molemmat)! Kamalinta oli kääntää niitä kelloja taaksepäin, kun työtuntimäärä kasvoi. Käänsin sitten vasta aamusella se ei tuntunut niin pahalle, kun ei konkreettisesti nähnyt tuntimäärän kasvua (itsensä huijaamista). Ja ONNEKSI aamuvuoro ei tullut myöhässä  ;D

Potilaatkin yllättivät eikä kukaan vaatinut mitään tuntia etuajassa. Selvennyksenä vielä olin tosiaan keikalla kehitysvammaisten palvelukodissa, joten siellä se kellojen siirtämisen selittäminen ei ole aina niin helppoa!

Toivotaan liksaakin tulevan myös ylimääräiseltä tunnilta...  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En muista miten menee näin päin, mutta kait tehdystä työstä pitää maksaa. Keväällä olin yössä, kun kelloa veivattiin eteenpäin. Täysi 10h siitä silti maksettiin. Meillä palkka tulee kellokortin leimaamisesta uuteen leimaamiseen ja kone laski ajan olevan 10h, vaikka todellisuudessa oli vain 9 h. Tällä logiikalla siis ylimääräsestä tunnista ei maksettais. Mutta kysäseppä oh:lta.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mustaakseni kukausiduunareille se on laskettu toteumassa

Enpä ole kuullut moista..

Ohjelma jonka avulla meidän listat tehdään ei ymmärrä kesä- ja talviaikaan siirtymisiä. Näin syksyisin pitää lisätä (itse) manuaalisesti tuo tehty ylimääräinen tunti palkkatoimistoon menevään listaan, keväällä sitten miinustetaan. (jos sattuu muistamaan... ;D)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin kuin joku edellä mainitsikin, keikkalaisena sain palkan tuntien mukaan  ;D Eli myös silti ylimääräiseltä tunnilta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...