Jump to content
MAINOS

Minne kelpaan töihin?


Vieras: Hemuli

Recommended Posts

Olen psyk. sairaanhoitaja mutta somaattinen puoli kiinnostaa. Huolivatkohan töihin esim. kotisairaanhoitoon tai kotisairaalaan? Vai onko pakko palata koulun penkille?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen psyk. sairaanhoitaja mutta somaattinen puoli kiinnostaa. Huolivatkohan töihin esim. kotisairaanhoitoon tai kotisairaalaan? Vai onko pakko palata koulun penkille?

Kyllä ne huolivat sut varmaan moneen muuhunkin paikkaan. Meilläkin (ppkl) on psyk sh:ia töissä. Rohkeesti vaan kyselemään! 8)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo ja monella vuodeosastoilla on psyk:puolen sairaanhoitajia töissä. Joten ei sun tarvi mennä

koulun penkille enään.

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...

Myös psykiatrisilla sairaanhoitajilla on perustiedot ja taidot somaattisestakin hoitotyöstä. Sitäpaitsi: psykiatrian erityisosaaminen tuo usein tarpeellisen lisän työryhmään ja on kaivattua somaattisella puolellakin! Varmasti oman kuntasi perusterveydenhuollosta tai jopa sosiaalipuolelta kannattaa kysellä: hoito- ja palvelukodit ja tk-vuodeosastot kaipaavat uutta verta jatkuvasti! 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
Vieras: Marsalkka

  hoito- ja palvelukodit ja tk-vuodeosastot kaipaavat uutta verta jatkuvasti! ::)

"vanhaa verta löytyy omasta takaa"...etenkin geriatrisilta osastoilta.. 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen psyk. sairaanhoitaja mutta somaattinen puoli kiinnostaa. Huolivatkohan töihin esim. kotisairaanhoitoon tai kotisairaalaan? Vai onko pakko palata koulun penkille?

Mistä sulle tuollainen epäilys on tullut mieleen  huh.gif

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...