noor- Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Helou! Onko kellään kokemuksia opintoihin kuuluvasta kansainvälisestä harjoittelusta / vaihdosta Afrikassa? Itse olen lähdössä syksyllä 3kk:n kv-harjotteluun Länsi-Afrikkaan, Ghanaan. Harjottelun jälkeen jään vielä muutamaksi viikoksi lomalle, eli Ghanassa tulee oltua 3kk3viikkoa. :) 14.9. on lähtö ja voi että, pian alkaa jo matkakuume nousta!
JukkaJii Posted August 17, 2011 Posted August 17, 2011 Helou! Onko kellään kokemuksia opintoihin kuuluvasta kansainvälisestä harjoittelusta / vaihdosta Afrikassa? Itse olen lähdössä syksyllä 3kk:n kv-harjotteluun Länsi-Afrikkaan, Ghanaan. Harjottelun jälkeen jään vielä muutamaksi viikoksi lomalle, eli Ghanassa tulee oltua 3kk3viikkoa. 14.9. on lähtö ja voi että, pian alkaa jo matkakuume nousta! Joo, on kokemuksia Namibiasta tammi-helmikuulta viiden viikon ajalta. Suoritimme luokkakaverini kanssa kirurgisen harjoittelun paikallisessa sairaalassa. Tästä voit katsella meininkiä, tai laita mailia niin kerron lisää. http://www.sairaanhoitajaliitto.fi/sairaanhoitajan_tyo_ja_hoitotyon/opiskelu_sairaanhoitajaksi/ulkomaille_opiskelemaan_tai_toih/jukka-ja-anne-ambomaalla-harjoit/ jukka.jarvelainen@mail.mamk.fi
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.