Jump to content
MAINOS

Kv-harjoittelu Afrikassa


noor-

Recommended Posts

Helou!

Onko kellään kokemuksia opintoihin kuuluvasta kansainvälisestä harjoittelusta / vaihdosta Afrikassa?

Itse olen lähdössä syksyllä 3kk:n kv-harjotteluun Länsi-Afrikkaan, Ghanaan. Harjottelun jälkeen jään vielä muutamaksi viikoksi lomalle, eli Ghanassa tulee oltua 3kk3viikkoa. :) 14.9. on lähtö ja voi että, pian alkaa jo matkakuume nousta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Helou!

Onko kellään kokemuksia opintoihin kuuluvasta kansainvälisestä harjoittelusta / vaihdosta Afrikassa?

Itse olen lähdössä syksyllä 3kk:n kv-harjotteluun Länsi-Afrikkaan, Ghanaan. Harjottelun jälkeen jään vielä muutamaksi viikoksi lomalle, eli Ghanassa tulee oltua 3kk3viikkoa. smile.png 14.9. on lähtö ja voi että, pian alkaa jo matkakuume nousta!

Joo, on kokemuksia Namibiasta tammi-helmikuulta viiden viikon ajalta. Suoritimme luokkakaverini kanssa kirurgisen harjoittelun paikallisessa sairaalassa. Tästä voit katsella meininkiä, tai laita mailia niin kerron lisää.

http://www.sairaanhoitajaliitto.fi/sairaanhoitajan_tyo_ja_hoitotyon/opiskelu_sairaanhoitajaksi/ulkomaille_opiskelemaan_tai_toih/jukka-ja-anne-ambomaalla-harjoit/

jukka.jarvelainen@mail.mamk.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...