Jump to content
MAINOS

niin ne poliisit vaan ....


Vieras: hoitopoika

Recommended Posts

Vieras: hoitopoika

Sieltä ainakin rohkeutta keikuttaa venettä löytyy. Toki hieman pienemmästä jäsenmäärästä on kyse. Mutta kuitenkin....Edelleenkin mietityttää uuden aallon nostattaminen hoitajien kesken.. suurta ja mahtavaa huivimyyjää vastaan

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Voi kiltti hoitopoika, saisiko viestisi suomeksi? Mitä ne poliisisedät puuhaavat? Liiton venettäkö keikuttelevat? Huivimyyjä? Tee päivän hyvä työ ja valista tietämätöntä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Trio Niskalaukaus

Voi kiltti hoitopoika, saisiko viestisi suomeksi? Mitä ne poliisisedät puuhaavat? Liiton venettäkö keikuttelevat? Huivimyyjä? Tee päivän hyvä työ ja valista tietämätöntä!

Poliisisedät ja -tädit ovat perustamassa uutta liittoa ja eroamassa/eronnut vanhasta...siis suurimmat poliisiyhdistykset. Tuo huivinmyyjä-juttu liittynee TEHY:n ihaniin myyntijuttuihin, mitkä sopivat varsinkin hoitopojan/-poikien päähän... 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä ne poliisisedät puuhaavat?

Ja täältä lisäinformaatiota:

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20030519OL55

No niinpä tietysti, reippaat poliisit ovat tyytymättömiä liittoonsa ja jopa tekevät asialle jotain. Mitäs TEHY:lle ja jäsenmäärälle muuten kuuluu? Anteeksi vaan, jos kyselen tyhmiä - olen lueskellut aiemmin käytyjä keskusteluja mutta ihan kaikkia en kuitenkaan ole suoraan sanoen jaksanut käydä läpi.

Hieman kyllä hymyilytti tuo äänestys: Helsingin Poliisissa on uutisen mukaan jäseniä 1141, liitosta eroamisesta äänesti 269. Muilla oli ilmeisesti kiirusta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

[Poliisisedät ja -tädit ovat perustamassa uutta liittoa ja eroamassa/eronnut vanhasta...siis suurimmat poliisiyhdistykset. Tuo huivinmyyjä-juttu liittynee TEHY:n ihaniin myyntijuttuihin, mitkä sopivat varsinkin hoitopojan/-poikien päähän... :)

No mutta onhan siellä pojillekin eri kivoja Geronimo-vöitä ja Boogie-solmioita 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
Vieras: anttika

Hoitopojalle, voi sitä Tehyäkin keikuttaa ja parhaiten se onnistuu sisältäpäin. Toivoakseni kanavoit "tarmosi" Tehyn kehittämiseen parempaan suuntaan ja toimivammaksi. Tällaisella palstalla purnaaminen on erittäin terveellistä mutta oletko uskaltanut ilmaista kantaasi julkisesti omassa ammattiosastossasi tai Tehyn päättäjille? Muuten ei niitä huiveja ole pakko ostaa ja Tehyn toiminnasta se on vain hitunen.

Olet varmaan huomannut että ne poliisisedät palailevat hiljalleen ruotuun. Vahvistavat varmaan samalla oman liittonsa toimintaa eivätkä vain hajota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei mun mielestä jäsenten tarvitse tehyn päättäjille olla kertomassa mitä tulisi tehdä, kyllä heidän se itse pitäisi tietää, ja tietävätkin. Eri asia on saavatko mitään aikaiseksi.

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvänä esimerkkinä taas TEHY:n loogisesta ajattelusta on mukamas tukilakot Ahvenanmaan puolesta. Koko maan asioita ne eivät hoitaneet, kun ei ole varaa lakkoilla koko maassa, mutta Ahvenanmaa on niin pieni paikka että varaa on. Mites oli seuraavaksi vaikka Hollolan alue? Sitäpaitsi tukilakot on laittomia, kun on kerran TUPO hyväksytty - että silleen. Sen lisäksi kun teetettiin TVA viime vuonna, niin pääkaupunkiseudulla se on otettu käyttöön, mutta ainakin näiden sivujen kollegoiden kirjoituksista päätellen se ei ole toiminut muualla Suomessa. Esim TYKS:in KYKS:in puolella ei ole tapahtunut vielä asian tiimoilta mitään. Siinä olis taas yksi TEHY:n lakimiesten juttu. Esim. TYKS:in yksi hoitaja kertoi palkkakysymyksessä saavansa lähes 200 euroa pienempää peruspalkkaa vastaavasta työstä kuin allekirjoittanut - onko tämä se TEHY:n niin mainostama eriarvoisuuden poisto? Kun palkkaliukuma vielä poistettiin, niin nyt ei edes neuvotteluvaraa ole peruspalkan osalta. HIENOA, TEHY!!

Itse olen oman kannanottoni asioihin jo tehnyt - erosin liitosta. Hoidan itse omat palkkaneuvotteluni ja jos en saa riittävästi, menen sinne mistä saan palkkaa - aivan sama, onko se kotimaassa vai ulkomailla. Jäsenet ovat jo joukoin äänestäneet jaloillaan ja sama suuntaus jatkuu niin kauan, kuin työnantajapuoli suostuu tuntuviin korotuksiin.

P.S: Tarttee erota tänä vuonna vielä kirkosta, niin saa yhden prossan lisää TUPO:on... ero TEHY:stä ja kirkosta = TUPO tuplautuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Arzi; kannattaa muistaa erota ennen vuoden vaihdetta kirkosta. Muistaakseni ainakin ennen joutui kirkollisveroa maksamaan vuoden loppuun saakka.

Asia ei klläkään ole ihan tuoreena mielessäni; itse hoidin eroamisen enimmäisenä hommanani täysi-ikäsenä kun 18-v. tuli täyteen.

Mitenhän tuolta valtionverotukselta onnistuisi itsensä suojaamaan...

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, se tarttee tehdä marraskuun aikana välttyäkseen ensi vuoden veroilta. Kyllä se vaan sitten ensi vuonna lämmittää, kun alkoholin hinta laskee, niin se on monta perjantaipulloa kuussa...

Valtiolta ei voi suojautua kuin vaihtamalla valtiota...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...