Jump to content
MAINOS

OPETUSVIDEO RINTAKIPUINEN POTILAS


jnnu

Recommended Posts

Hei!

Huomiseksi pitäisi löytää opetusvideo rintakipuisen potilaan kohtaamisesta/hoidosta, olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi löytää? Olen epätoivoisesti selaillut mm. Sairaala ja Pelastushelikopteri jaksoja, mutta ainakaan vielä ei ole sattunut kohdalle. Osaisiko joku auttaa!? Tosiaan aika kiire alkaa tulla..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Youtube on aina youtube?

;)

Hakusanoilla heart attack tai chest pain, tulee niin musiikkia kuin näitä paramedic-jaksoja, sieltä vaan selaamaan. Youtuben opetusvideot tuppaa vaan olemaan hitusen tylsiä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opetusvideoita on sekalainen valikoima. Niitä aina silloin tällöin jostain löytyy. Ongelmana on löytää aina kulloiseenkin tarpeeseen sopiva video. Äkkiä käy, että väkisin valittu video ei palvelekaan opetustilanteessa läheskään halutulla tavalla. Joitakin videoita myy SPR:

http://www.hyvanmielenkauppa.fi/tuotteet/Ensiapulaukut%20ja%20-tuotteet/Ensiapuoppaat,%20DVD:t%20ja%20-esitteet

Itse olen koulutellu palokuntalaisia. Aina ollut mielessä saada heille jokin video. En ole siinä onnistunut. Kerran näytin pari pätkää MiniAnnen DVD-levyltä elvytyskoulutuksen yhteydessä. Tuolla levyllä hierotaan sangen ansiokkaasti peruselvytystä.

Jos joku tietää palokuntien ensivastepoppoiden tai sairaankuljettajien koulutukseen sopivaa materiaalia, voisi heittää vinkin!

"Hurmuri on aina imagonsa vanki, ei en oo, vaikka väitetäänkin en ole pelkkä kanki.." (Herra Ylppö&Ihmiset "Sata vuotta").

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...