Jump to content
MAINOS

Ulkomaille töihin,mut ennen sitä reissuun!?!


MariKi

Recommended Posts

Heippa!

Oon suunnitellu Ausseihin muuttoa työnteon merkeissä ens vuoden aikana,Profcon kautta töitä ajattelin hakea,ajattelin jo profcoa käyttäneiltä kysellä et miten ne työt siellä yleensä alkavat kun on paikan saanut?? Tekisi mieli reissata ennen Ausseihin menoa parisen kuukautta(ikäänkuin pilkkoa lentomatkaa mennessä sinnepäin),onnistuukohan tällanen järjestely työnantajan kanssa??Onko kellään kokemuksia???

Kiitos jo etukäteen =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En ole Profcon kautta Ausseissa, vaan tulin ihan omin nokkineni ja hoidin paperisodan aasta oohon itse, valilla paata seinaan hakaten. Tosiaalta se byrokratia oli hyvaa valmistautumista toissakin tarvittavaan paperisodan maaraan! :D

Toita riittaa! Teen itse keikkafirman kautta duunia, ilmoitan nettijarjestelmaan haluamani vuorot ja ajankohdat, ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ne on toteutuneet. Oon ollut tosi tyytyvainen, niin palkkaukseen ku jarjestelmaan muutenkin, ja saanut nauttia samalla ihanista vapaapaivista hieman enemman. Pysyvampana ratkaisuna haeskelen tassa samalla paikkaa, jossa viihtyisi sen 3 vuotta hieman pidemmalla viisumilla, kun tuo mies tuossa nyt on.. ;)

Profcon kautta paaset ehka helpommalla, mutta en sitten tieda paljon vaikutusvaltaa sulla on tyopaikkaasi. Jos olet alle 30-v, niin Working Holidaylla onnistuu tama mun toteuttama rento tyonteko mainiosti :) Oma matka kiersi alussa Kiinan kautta, ja alkureissun vietin Sydneyssa vanhainkotitoissa, huhh.. Nyt lansirannikolla <3.

Kysele ihmeessa lisaa jos on jotain!

Pain heals. Guys dig scars. Glory - Lasts forever.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Hei. Tää ei ole varmaan vastaus aiheeseesi, mutta haluaisin kysyä, josko joku tietäisi, miten pääsisin Sveisiin johonkin vanhainkotiin töihin. Olen aikoinani opiskellut 3 v. saksaa, joten eiköhän se pikkuhiljaa käytännössä palautuisi.

Siis tiedonhalinen sveitsin hoiva-alasta.

Eco

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...