Jump to content
MAINOS

Mielipiteitä työnkierrosta


katjuli

Recommended Posts

Mitä mieltä ootte työnkierrosta? Olenko jämähtänyt paikoilleni kun en itse siitä oikein pidä...toisaalta se voisi olla piristävääkin.

Ole iloinen joka päivästä kun pääset omin jaloin postilaatikollesi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

kiertoon vaan :) se on kivaa. Olen aina tilaisuuden tullen käynyt kurkkaamassa naapurissa. Aikaisemmin kun olin kirralla, olin aina ekana toivomassa kivaa sijoituspaikkaa sulkujen ajaksi. Työkierron avulla olen päässyt tutustumaan ortopedian ja urologian vuodeosastoille, kirurgiselle päivystysosastolle, heräämöön, päivystyspoliklinikalle. Työkierrot ovat kestäneet 3 vk:a - 1 v. Noissa lyhyissä jaksoissa ehtii tutustua erikoisalaan, mutta jos haluaa kunnolla oppia, kannattaa järjestää pidempi jakso 6-12kk. Jokaisesta jaksosta olen oppinut tosi paljon, itse nimittäin olen niitä jotka oppivat tekemällä paremmin kuin kirjosta lukemalla. Ja myös mikä on tosi tärkeää, oppii tuntemaan muiden yksiköiden henkilökuntaa. Eli suosittelen lämpimästi!

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Aina kun oma osasto alkaa ahdistaa , olen ilmottautunut vapaaehtoiseksi työkiertoon . Eli periaatteessa n. 3 v välein olen ollut 3kk-1v muualla. Ja sit on niin ihana taas päästä omaan yksikköön . Kauempaa näkee paremmin myös ne oman osaton hyvät puolet , jotka joskus puurtaessa unohtuvat.

Siinä myös oppii paljon . Alku on tietty aina rankkaa , muta n. 6vkoa ja asiat alkavat sujua ilman että kokoaika täytyy kysyä joltain muulta . Perustyö on samaa , mut osatojen käytännöt ja asiakkaiden kunto ja sairaudet vaihtelevat.

Kyllä suosittelen kaikille .

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...