Jump to content
MAINOS

Palomiehille lähihoitajan koulutus


dino

Recommended Posts

En Oz meinaa. Olenko moista väittänyt ? Tiedät kai kuitenkin kuinka paljon hoitoalla on ja opsikelee esim. sopimuspalokuntaporúkkaa. Pitäiskö taas kuitenkin pitää dinonkin mielessä, että pienen pienen kunnan vakinainen, puolivakinainen puhumattakaan veparista ja ison kaupungin palokunta saattavat erota toisistaan ? Kuten sanoin itse en ainakaan ala kenenkään työtä arvostelemaan saatika väittämään helpoksi ja kevyeksi. En ainakaan jos oma kokemus ammatista perustuu kuulopuheisiin ja mutu-juttuihin. Ja tämä tästä aiheesta kiitos....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 53
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

En meinaa. Olenko moista väittänyt ?

::alas::

Tuppaa vaan olemaan niin, että valtaosa näiden juttujen laukojista ei PYRKIMYKSISTÄ huolimatta ole alalle päässyt.

Hoitajathan täällä asiasta keskustelee, eikös? :P

Tiedät kai kuitenkin kuinka paljon hoitoalla on ja opsikelee esim. sopimuspalokuntaporúkkaa.
Ei kai se  sitä tarkoita että he ovat hoitoalalla koska reputtivat pelastusopiston pääsykokeissa? ::)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kai se  sitä tarkoita että he ovat hoitoalalla koska reputtivat pelastusopiston pääsykokeissa? :P

Olen siis huono ihminen :)

nimim; reputtanut pelastuskouluntestit(stadissa) ennen lähäriopiskeluja, noh nykyjään niistä ei tarvi edes haaveilla tai nimenomaan haaveilla ::)

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäiskö taas kuitenkin pitää dinonkin mielessä, että pienen pienen kunnan vakinainen, puolivakinainen puhumattakaan veparista ja ison kaupungin palokunta saattavat erota toisistaan?

Mistäpä päättelet että en tunne ko. laitosten eroja...?

Minulla on kunnia keskustella lähes päivittäin niin VPK:laisten kuin "ison kaupungin" palomiesten kanssa sekä omalla työmaalla että vapaa-ajalla ja onpahan sitä touhua katseltu itsekin seinien sisäpuolelta.

Mutta kuten sanoin, tällä(kään) kokemuksella en väitä että oma tietämykseni olisi eksaktisti oikea ja ajantasainen. Se on kuitenkin minun ikioma mielikuvani palomiesten toimenkuvasta joka pysyy niin kauan kunnes on syytä sitä muuttaa...

Kuten sanoin itse en ainakaan ala kenenkään työtä arvostelemaan saatika väittämään helpoksi ja kevyeksi.

Arvostelu ja mielipide ovat eri asioita. Se ei todellakaan vähennä palomiesten arvostusta omassa mielessäni jos ovat saaneet neuvoteltua työmaalleen inhimillisen toimenkuvan - pikemminkin päinvastoin. Varsinkin tuo vanhenevien palomiesten "oikeus" siirtyä takavasemmalle taustajoukkoihin operatiivisesta toiminnasta (mm. sairaankuljetuksesta ja letkun varresta) on asia mistä hoitoalan työntekijöiden ja etenkin neuvottelijoiden olisi syytä ottaa mallia.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...