Jump to content
MAINOS

Työkokemuksesi hoitotyössä


Vieras: MrVihree

Kuinka pitkä onkaan työkokemuksesi hoitotyössä?  

59 ääntä

  1. 1. Kuinka pitkä onkaan työkokemuksesi hoitotyössä?

    • 0 - 1 vuotta
      17
    • 1 - 3 vuotta
      24
    • 3 - 5 vuotta
      16
    • 5 - 8 vuotta
      13
    • 8 - 10 vuotta
      10
    • 10 -15 vuotta
      9
    • 15 vuotta tai enemmän
      8


Recommended Posts

Vieras: MrVihree

Ihan omasta mielenkiinnosta siis kysyn, kuinka paljon sinulle on kertynyt kaikkiaan (ammatillista) työkokemusta hoitoalalla (terveyden-, ensi-, sairaanhoitotyö jne, eli kaikki hoitotyö siis mihin vaaditaan ammattitutkinto).  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Vlorense

Yli viisitoista vuotta on tullut terveydenhuoltoalalla työskenneltyä sairaanhoitajan hommeleissa.... Tarkalleen 16 vuotta....

Kauheeta, oikeestaan itsekin vähän pelästyin. :)

Mää oon tulossa vanhaksi!!! :-[

No aika on ainakin kulunut kauhean nopeasti. On kyllä tullut välillä kulutettua tuota koulun penkkiäkin... Ja olen ollut kerran välillä äitiysasioiden vuoksi poissa työelämästä. Etten nyt ihan putkeen ole koko aikaa ollut töissä.

Monenlaista on tullut nähtyä. Tosiaankin.

On tapahtunut paljon kehitystäkin (suuntaan jos toiseen). Ehkä semmoinen tietynlainen jäykkyys (olisiko sitä paljon puhuttua hierarkiaa) on vähentynyt. Lääkärit eivät enää ole mitään "ylijumalia". Tai sitten oon vaan ihmisenä kasvanut "isommaksi".  Myös hoitotiede on tieteenä kehittynyt aivan valtavasti tänä aikana.

Jaa-a... Tuli todellakin semmoinen "ihan kääkkä" olo...

Mutta silti on vielä eläkeikään hiukan vajaat kolkyt vuotta... No nyt tuntuu taas vähän nuoremmalta tuo olo... Helpottaa vähän  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taitaa tulla 15 vuotta. Ohmygod!!  ;D Tai jos opsikeluaikaset hommat jo laskee niin liki 18 vuotta. Puolet tästä ajasta oon suunnitellut alan vaihtoa, mutta täällä sitä vielä keikutaan.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun on kokoajan opiskellu samalla niin vaikea arvioida ihan todellista aikaa, jonka on työmaalla viettänyt, mutta -97 ensimmäisen kerran kosketus ensihoitotyöhön ja sen jälkeen siellä tai jossain muussa hoitotyössä kaikki lomat ja melkeen kaikki muutkin vapaa-ajat eli näin laskettuna 7½v. Jos työajat lasketaan vuosiksi niin varmaan se kolme olis aika lähellä.  angel.png

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: tirlittan

30v, kaikkea mahdollista. Aviomies totesi, että jos 5% kansasta olisi näin tiedon/vaihtelun haluisia, olisi koko yhteiskunta sekaisin.EA:ta,synnäriä,tehoa, leikkuria, osastoja, poleja, opetusta, tutkimusta, pomottelua, neuvoloita, saattohoitoa-mitä vaan. Sain uuden viran pari pv sitten.Lyhyeen luetteloon tähänastisista päätoimista tarvittiin puolet A4:sta.

Jos nyt jäisi odottelemaan eläkettä? Rauhottuisi jo vihdoinkin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...