Jump to content
MAINOS

Esperi Care oy työnantajana


Habitus

Recommended Posts

Täytyy ottaa esille. En asu pääkaupunkiseutua lähelläkään, jos asuisin hankkiutuisin töihin Diacoriin tai Terveystalolle. Täällä päin ei ole hirveesti vaihtoehtoja jos ei kolmevuorotyötä/ vanhuspuolen laitostyötä yms halua/ voi tehdä. Tuo Esperin paikka vaikuttaa kutakuinkin ensikuulemalta ainakin katsomisen arvoiselle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 vuotta myöhemmin...
MAINOS
Vieras: pettynyt....

Jos haluat säästää itsetuntosi niin älä harkitsekaan kyseistä firmaa. Täyttä pissittämistä koko touhu, ja kaikkihan vika nimenomaan työntekijässä- ei johdossa. Hoidokit eivät ole pääasia. Omaa ääntä ei kannata käyttää, vaan pestä vaikka niitä vessoja mukisematta, tai tulee kenkää jos pienestäkin asiasta yrität keskustella. Johto manipuloi yksiköiden päälliköitä, ja palkka on todellakin naurettava verrattuna moneen muuhun paikkaan, lisistä huolimatta. Liittokin on ilmoittanut kys. Puljun olevan "kanta-asiakas" työntekijöiden yhteydenottojen toimesta. Olisin säästynyt monelta jos olisi lukenut näitä keskusteluja aiemmin... En ikinä laittaisi omaistani kys. Puljuun. Hyviäkin yksityisiä on! Mut Esperi on ihan pohjanoteeraus! Hyi hitto.... painajaisia koko firmasta ja johdosta. Miettikää kaks kertaa ja luottakaa intuitioon jos tuntuu paikkaa hakiessa ettei välttämättä oo oma paikka. Mä tein siinäkin virheen. Mut nyt ainakin tietää, mitä arvostaa. Kaikesta oppii. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olen ollut Esperin palveluksessa muutaman kuukauden. Ei ole eläkepaikka, mutta tässä ns. elämäntilanteessa oli pakko ottaa eka paikka, minkä sai.

 Palkka on huono, kunnallisella puolella peruspalkka parempi kuin Esperillä vastaavasta työstä kaikkine lisineen. Miehitys surkea. Sijaisia ei saa käyttää. Pienestä miehityksestä johtuen henkilökunta väsyy ja hoidon taso huononee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
Vieras: esperillä
6.8.2011 klo 12.18, AinoMarja kirjoitti:

 

Kas kun ei mun työsopparissa lue noin. Mulla on tasan kaks tehtävää ja ne siinä lukee. Kumpikaan ei oo vessanpesemistä. Jos meet allekirjoittaan vessanpesu-työsopparin, niin pöljähän sä oot. Minä oon ite neuvotellu palkkani, sanoin että xxxx summalla kuussa tulen, ja sen myös sain. Se ei oo mitenkään riippuvainen g-luokasta. Mulle tulee myös luonnollisesti palkankorotukset sillon kun muillekin.

Mulla ei mee kaaliin tämä Esperin mollaaminen. Ihan hyvä työpaikka. Oon ollu aika monessa, ja kyllä tämä hakkaa kirkkaasti esim. Valtiolla olemisen, jossa ei voinu neuvotella työajoista, muuttaa työvuoroja, esimies lätkäisi loman siihen kohtaan mihin hän halusi ym. ym. Vähän samaa oli Huussissa ja kaiken huippu Helsingin kaupungilla, jossa oli niin kateellista ja pikkumaista sakkia että. Niinku Kellokoskellakin.

Sinä et oo vieläkään vastannu siihen, että missäs yksikössä oot Esperillä työskennelly ja paniko ne ihan oikeesti sut peseen vessoja? Onko puheesi kokemuksen syvää rintaääntä vai "kuulin tuossa yheltä kaverilta joka kuuli yheltä joka kuuli yheltä joka oli ollu Esperillä yhen yövuoron töissä".

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Esperillä olin pari kuukautta ja se riitti,palkat myöhässä ja kun niitä kysyi uhattiin varotuksella!liittoon piti olla yhteydessä ko.asiasta.En suosittele ketään työhön.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko kellään kokemusta yksikön päällikkönä työskentelystä ko. firmassa? Millainen palkkaus, työnkuva yms?

Katselin, että ovat meille päin avaamassa uutta yksikköä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Töihin Esperille? 

Millaista on vuonna 2016 Esperin palveluksessa? Lähihoitajan palkkataso? 

Millaiset henkilöstömitoitukset? Minkäpituisia työvuoroja? Kaikenlaiset kokemukset tervetulleita :) 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
3.8.2016 klo 17.51, Poppanainen kirjoitti:

Töihin Esperille? 

Millaista on vuonna 2016 Esperin palveluksessa? Lähihoitajan palkkataso? 

Millaiset henkilöstömitoitukset? Minkäpituisia työvuoroja? Kaikenlaiset kokemukset tervetulleita :) 

 

Riippuu missä työskentelee. Itse olen kuullut ja kokenut palvelutaloista vain huonoa, juostaan tuli perseen alla ja aina lupaillaan, että pian helpottaa muttei mikään ikinä muutu. Liian vähän henkilöstöä ja esimiesten kommentit alaistensa kiireeseen tasoa "voivoi, koita kestää". Ei mitään mahdollisuutta ehtiä tehdä työtä hyvin ja huolella, kun on niin kiire. Henkilöstö on vaihtunut todella, todella tiuhaan tahtiin näissä paikoissa, joista itselläni on kokemusta.

Ja se palkka... No, en ole niin halpa, että enää myisin henkistä ja fyysistä jaksamistani niin alhaiseen hintaan. Arvostan itseäni. Palasin takaisin kaupungin leipiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Välttäkää Kaarinan hoivakoti Oskaria. Pomo vaihtunut muutamaan kertaan, ei kestä 2kk pidempään, on kuulemma niin paljon töitä. Ja uudet työntekijät kestää päivän kaks, ovet paukkuu!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Onko kokemusta Lahden Esperistä? Etsivät keikkalaisia ja itsellä olisi tarvetta työlle. Kannattaako kokeilla vai välttää ihan suosiolla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Surullinen

Pelkkää kamalaa kokemusta, valitettavasti. Ensin ajattelin niinkuin me 10 muutakin poislähtenyttä, että annetaan mahdollisuus. Turha oli toivo :( Sääliksi käy vanhuksia :( Ovat siellä säilytyksessä, palkka on paska ja lyhyitä päiviä, sopparit huonoja, asukkaiden sekä henkilökunnan kohtelu epätasa- arvoista. Liiton kautta jouduttu ajamaan montaa asiaa. Voi kun en olisi tätä kokemusta rikkaampi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Vieras: Esperillä

Lähihoitajana esperillä 8/16 alkaen. Tyytyväinen olen ollut pomon työhön ja työpaikkaan. Tuntilaisilla työpäivät 5-8h päivässä. Kolmessa viikossa 7-10 vapaata. Sen verran kumminkin tunteja ettei liitosta saa mitään. Kehitysvamma puolella työskentelen. Olen työskennellyt koko ikäni. Työt ehtii tehdä hyvin ja virikettä pitää. Resurssit hyvät. 15 paikkasessa 3-4 aamussa ja 3 illassa. Yksikön päälikkö teki alku vaiheessa 100% asiakastyötä arkipäivisin. Kotona iltaisin joutui tekemään hallintohommat. Nyt toimistopäiviä kaksi viikossa. Työvuorolistat tekee, mutta resurssijohtaja tiputtelee tuntilaisten tunnit minimiin niin ettei yhtään päälekläisyyksiä. Aamu ja iltavuorot vaihtuvat lennosta. Kuukausipalkkalaisilla tunnit täynnä tietysti, näin ollen heillä voi olla päälekkäisyyksiä keskenään. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
31.5.2017 klo 09.29, Vieras: Esperillä kirjoitti:

Lähihoitajana esperillä 8/16 alkaen. Tyytyväinen olen ollut pomon työhön ja työpaikkaan. Tuntilaisilla työpäivät 5-8h päivässä. Kolmessa viikossa 7-10 vapaata. Sen verran kumminkin tunteja ettei liitosta saa mitään. Kehitysvamma puolella työskentelen. Olen työskennellyt koko ikäni. Työt ehtii tehdä hyvin ja virikettä pitää. Resurssit hyvät. 15 paikkasessa 3-4 aamussa ja 3 illassa. Yksikön päälikkö teki alku vaiheessa 100% asiakastyötä arkipäivisin. Kotona iltaisin joutui tekemään hallintohommat. Nyt toimistopäiviä kaksi viikossa. Työvuorolistat tekee, mutta resurssijohtaja tiputtelee tuntilaisten tunnit minimiin niin ettei yhtään päälekläisyyksiä. Aamu ja iltavuorot vaihtuvat lennosta. Kuukausipalkkalaisilla tunnit täynnä tietysti, näin ollen heillä voi olla päälekkäisyyksiä keskenään. 

Nyt heräsi mielenkiinto...itse ollut monta vuotta em firmalla mutten enää.. Missä noin hyvä paikka on?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...