Jump to content
MAINOS

Esperi Care oy työnantajana


Habitus

Recommended Posts

MAINOS

Oho oho, eipä toi esperi mikään huppuhyvä työpaikkana ole. Niin paljon negatiivista palautetta googlaamalla. Meni maku koko esperiin. Pikku puljujahan ne vaan ovat ja huonosti palkattuja työntekijöitä. EI IKINÄ! :sick:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oho oho, eipä toi esperi mikään huppuhyvä työpaikkana ole. Niin paljon negatiivista palautetta googlaamalla. Meni maku koko esperiin. Pikku puljujahan ne vaan ovat ja huonosti palkattuja työntekijöitä. EI IKINÄ! :sick:

Ensinnäkään: Esperi ei todellakaan ole mikään "pikku pulju". Viittiks vilkaista vaikka nettisivuja. Yksiköitä ympäri Suomee.

Toiseksikaan: hoitoalalla nyt yleisesti ottaen on aika huonot palkat. Esperi ei maksa sen huonompaa palkkaa kuin mikään muukaan työnantaja.

Ne kovimman mekkalan pitäjät ei ole yleensä työskennelleet Esperillä päivääkään. Tosin tyytymättömättömiäkin työntekijöitä löytyy ihan joka työpaikasta.

Olen ollut Esperillä vuosia, mulla on melkosen hyvä palkka enkä takuulla lähde kuin kulumalla. Olen tyytyväinen välineisiin, olosuhteisiin, esimiehiin, työterveyshuoltoon, työkavereihin, työaikoihin, miljööseen ... ja työkin on mukavaa.

"Niin kauan kuin teillä on valo, uskokaa valoon, jotta teistä tulisi valon lapsia."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oho oho, eipä toi esperi mikään huppuhyvä työpaikkana ole. Niin paljon negatiivista palautetta googlaamalla. Meni maku koko esperiin. Pikku puljujahan ne vaan ovat ja huonosti palkattuja työntekijöitä. EI IKINÄ! :sick:

Ensinnäkään: Esperi ei todellakaan ole mikään "pikku pulju". Viittiks vilkaista vaikka nettisivuja. Yksiköitä ympäri Suomee.

Toiseksikaan: hoitoalalla nyt yleisesti ottaen on aika huonot palkat. Esperi ei maksa sen huonompaa palkkaa kuin mikään muukaan työnantaja.

Ne kovimman mekkalan pitäjät ei ole yleensä työskennelleet Esperillä päivääkään. Tosin tyytymättömättömiäkin työntekijöitä löytyy ihan joka työpaikasta.

Olen ollut Esperillä vuosia, mulla on melkosen hyvä palkka enkä takuulla lähde kuin kulumalla. Olen tyytyväinen välineisiin, olosuhteisiin, esimiehiin, työterveyshuoltoon, työkavereihin, työaikoihin, miljööseen ... ja työkin on mukavaa.

No, ei kun kaikkea hyvää sulle jatkossakin esperin suhteen :kuolaa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oho oho, eipä toi esperi mikään huppuhyvä työpaikkana ole. Niin paljon negatiivista palautetta googlaamalla. Meni maku koko esperiin. Pikku puljujahan ne vaan ovat ja huonosti palkattuja työntekijöitä. EI IKINÄ! :sick:

Ensinnäkään: Esperi ei todellakaan ole mikään "pikku pulju". Viittiks vilkaista vaikka nettisivuja. Yksiköitä ympäri Suomee.

Toiseksikaan: hoitoalalla nyt yleisesti ottaen on aika huonot palkat. Esperi ei maksa sen huonompaa palkkaa kuin mikään muukaan työnantaja.

Ne kovimman mekkalan pitäjät ei ole yleensä työskennelleet Esperillä päivääkään. Tosin tyytymättömättömiäkin työntekijöitä löytyy ihan joka työpaikasta.

Olen ollut Esperillä vuosia, mulla on melkosen hyvä palkka enkä takuulla lähde kuin kulumalla. Olen tyytyväinen välineisiin, olosuhteisiin, esimiehiin, työterveyshuoltoon, työkavereihin, työaikoihin, miljööseen ... ja työkin on mukavaa.

No, ei kun kaikkea hyvää sulle jatkossakin esperin suhteen :kuolaa:

Mites kauan/montako keikkaa oot siellä tehny, ja missä yksikössä? Tuu sanoon päivää.

"Niin kauan kuin teillä on valo, uskokaa valoon, jotta teistä tulisi valon lapsia."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Oho oho, eipä toi esperi mikään huppuhyvä työpaikkana ole. Niin paljon negatiivista palautetta googlaamalla. Meni maku koko esperiin. Pikku puljujahan ne vaan ovat ja huonosti palkattuja työntekijöitä. EI IKINÄ! :sick:

Ensinnäkään: Esperi ei todellakaan ole mikään "pikku pulju". Viittiks vilkaista vaikka nettisivuja. Yksiköitä ympäri Suomee.

Toiseksikaan: hoitoalalla nyt yleisesti ottaen on aika huonot palkat. Esperi ei maksa sen huonompaa palkkaa kuin mikään muukaan työnantaja.

Ne kovimman mekkalan pitäjät ei ole yleensä työskennelleet Esperillä päivääkään. Tosin tyytymättömättömiäkin työntekijöitä löytyy ihan joka työpaikasta.

Olen ollut Esperillä vuosia, mulla on melkosen hyvä palkka enkä takuulla lähde kuin kulumalla. Olen tyytyväinen välineisiin, olosuhteisiin, esimiehiin, työterveyshuoltoon, työkavereihin, työaikoihin, miljööseen ... ja työkin on mukavaa.

No, ei kun kaikkea hyvää sulle jatkossakin esperin suhteen :kuolaa:

Mites kauan/montako keikkaa oot siellä tehny, ja missä yksikössä? Tuu sanoon päivää.

Joo, palkka on mitä itse neuvottelet. Nykyisin lähihoitajille tarjotaan g 19 kun vakituisille siellä oleville on g 20. Mutta omaa tyhmyyttä on jos kirjoitat sellaisen työsopimuksen jossa sulla on pienempi palkka. Esperin työsopimuksissa on aina kohta "lisäksi työnantajan muut määräämät tehtävät". Eli vaikka olisit mikä koulutukseltasi tai mitä tahansa sulle on suullisesti luvattu niin voit olla vessansiivooja kun esperi niin haluaa. Näinhän se esperi toimiikin. Näin esperi toimii ja jos on niin tyhmä, että allekirjoitat tälläisen sopimuksen, niin sulla ei ole mitään sanomista ja peset niitä vessoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oho oho, eipä toi esperi mikään huppuhyvä työpaikkana ole. Niin paljon negatiivista palautetta googlaamalla. Meni maku koko esperiin. Pikku puljujahan ne vaan ovat ja huonosti palkattuja työntekijöitä. EI IKINÄ! :sick:

Ensinnäkään: Esperi ei todellakaan ole mikään "pikku pulju". Viittiks vilkaista vaikka nettisivuja. Yksiköitä ympäri Suomee.

Toiseksikaan: hoitoalalla nyt yleisesti ottaen on aika huonot palkat. Esperi ei maksa sen huonompaa palkkaa kuin mikään muukaan työnantaja.

Ne kovimman mekkalan pitäjät ei ole yleensä työskennelleet Esperillä päivääkään. Tosin tyytymättömättömiäkin työntekijöitä löytyy ihan joka työpaikasta.

Olen ollut Esperillä vuosia, mulla on melkosen hyvä palkka enkä takuulla lähde kuin kulumalla. Olen tyytyväinen välineisiin, olosuhteisiin, esimiehiin, työterveyshuoltoon, työkavereihin, työaikoihin, miljööseen ... ja työkin on mukavaa.

No, ei kun kaikkea hyvää sulle jatkossakin esperin suhteen :kuolaa:

Mites kauan/montako keikkaa oot siellä tehny, ja missä yksikössä? Tuu sanoon päivää.

Joo, palkka on mitä itse neuvottelet. Nykyisin lähihoitajille tarjotaan g 19 kun vakituisille siellä oleville on g 20. Mutta omaa tyhmyyttä on jos kirjoitat sellaisen työsopimuksen jossa sulla on pienempi palkka. Esperin työsopimuksissa on aina kohta "lisäksi työnantajan muut määräämät tehtävät". Eli vaikka olisit mikä koulutukseltasi tai mitä tahansa sulle on suullisesti luvattu niin voit olla vessansiivooja kun esperi niin haluaa. Näinhän se esperi toimiikin. Näin esperi toimii ja jos on niin tyhmä, että allekirjoitat tälläisen sopimuksen, niin sulla ei ole mitään sanomista ja peset niitä vessoja.

Kas kun ei mun työsopparissa lue noin. Mulla on tasan kaks tehtävää ja ne siinä lukee. Kumpikaan ei oo vessanpesemistä. Jos meet allekirjoittaan vessanpesu-työsopparin, niin pöljähän sä oot. Minä oon ite neuvotellu palkkani, sanoin että xxxx summalla kuussa tulen, ja sen myös sain. Se ei oo mitenkään riippuvainen g-luokasta. Mulle tulee myös luonnollisesti palkankorotukset sillon kun muillekin.

Mulla ei mee kaaliin tämä Esperin mollaaminen. Ihan hyvä työpaikka. Oon ollu aika monessa, ja kyllä tämä hakkaa kirkkaasti esim. Valtiolla olemisen, jossa ei voinu neuvotella työajoista, muuttaa työvuoroja, esimies lätkäisi loman siihen kohtaan mihin hän halusi ym. ym. Vähän samaa oli Huussissa ja kaiken huippu Helsingin kaupungilla, jossa oli niin kateellista ja pikkumaista sakkia että. Niinku Kellokoskellakin.

Sinä et oo vieläkään vastannu siihen, että missäs yksikössä oot Esperillä työskennelly ja paniko ne ihan oikeesti sut peseen vessoja? Onko puheesi kokemuksen syvää rintaääntä vai "kuulin tuossa yheltä kaverilta joka kuuli yheltä joka kuuli yheltä joka oli ollu Esperillä yhen yövuoron töissä".

"Niin kauan kuin teillä on valo, uskokaa valoon, jotta teistä tulisi valon lapsia."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Hieno juttu Tehy-lehdessä: yksi hoitaja voi voittaa ison firman! Eräs hoitaja oli nostanut oikeusjutun Esperiä vastaan ja voitti sen oikeudessa :peukku: Eli aina kannattaa puolustaa oikeuksiaan. Jipii!

PS. Taitaa siellä Esperilläkin olla aikamoisia ongelmia...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ulvilan yksikössä kokeilevat melkoista kusetusta minkä kerkiävät, jos itse tietää asiansa ja pitää siitä kiinni niin sen joko saa läpi tai sitten ei tartte olla töissä. Itse sain palkkani osalta asian puhuttua kuntoon, mutta muut asiat mättivät melkoisesti joten nostin kytkintä. Paikasta kertoo jotain sekin, että julkinen haku on ollut päällä about koko tämän vuoden.

Paikasta liikkuu myös melkoisia huhuja, joita mulla ei ole mitään syytä epäillä, mutta kuulopuheita kun ovat niin jääköön niikseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno juttu Tehy-lehdessä: yksi hoitaja voi voittaa ison firman! Eräs hoitaja oli nostanut oikeusjutun Esperiä vastaan ja voitti sen oikeudessa :peukku: Eli aina kannattaa puolustaa oikeuksiaan. Jipii!

PS. Taitaa siellä Esperilläkin olla aikamoisia ongelmia...

Onko ihan tuorekin Tehy-lehti, kun ei kukaan tuttu tunnusta hiljattain lukeneensa???? Pari vuotta sittenhän oli tämä Uudenkaupungin juttu, mutta se ei käsittääkseni menny mihkään oikeuteen vaan yksi ihminen teki kantelun liian vähästä henkilökunnasta.

Oikeuksiaan kannattaa tietysti aina puolustaa :w00t:

Itse kun työskentelen Helsingissä en tietenkään voi mitenkään ottaa kantaa muun Suomen tilanteeseen. Enkä tietenkään edes tiedä, miten "muualla" sujuu. Sehän tässä ketjussa on jäänyt tuomatta esiin, minkä yksikön tai paikkakunnan puutteista/hyveistä on milloinkin ollut kysymys.

"Niin kauan kuin teillä on valo, uskokaa valoon, jotta teistä tulisi valon lapsia."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno juttu Tehy-lehdessä: yksi hoitaja voi voittaa ison firman! Eräs hoitaja oli nostanut oikeusjutun Esperiä vastaan ja voitti sen oikeudessa :peukku: Eli aina kannattaa puolustaa oikeuksiaan. Jipii!

PS. Taitaa siellä Esperilläkin olla aikamoisia ongelmia...

Onko ihan tuorekin Tehy-lehti, kun ei kukaan tuttu tunnusta hiljattain lukeneensa???? Pari vuotta sittenhän oli tämä Uudenkaupungin juttu, mutta se ei käsittääkseni menny mihkään oikeuteen vaan yksi ihminen teki kantelun liian vähästä henkilökunnasta.

Oikeuksiaan kannattaa tietysti aina puolustaa :w00t:

Itse kun työskentelen Helsingissä en tietenkään voi mitenkään ottaa kantaa muun Suomen tilanteeseen. Enkä tietenkään edes tiedä, miten "muualla" sujuu. Sehän tässä ketjussa on jäänyt tuomatta esiin, minkä yksikön tai paikkakunnan puutteista/hyveistä on milloinkin ollut kysymys.

Ihan uusi alkuviikosta (vai oliko viime viikon lopulla) tullut Tehyn lehti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, yksi tapaus on vireillä työsuojelurikkomuksena oikeusprosessissa. Ja sinä Sama joka puolustat esperiä koko ajan, sinut on tunnistettu. Ajatteletko, että hoitajat ovat niin tyhmiä, että kertovat sinulle missä työskentelevät, sitähän kyselet joka viestissäsi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei minun puolestani mene henkilökohtaisuuksiin. Mielipide täytyy kuitenkin saada sanoa, eikö vain?

Taisipa "kalikka kahtaa" esperille.

No onhan se nyt kummallista, jos ei omaa työpaikkaansa saa puolustaa. Mitä väärää siinä on ja miksi se muita niin hirveästi ärsyttää?

"Sinut on tunnistettu" - jaa, voi sentään. Enpä oikein usko.

Ikävää, että teillä muilla on niin hirmu huonoja kokemuksia Esperistä. Meillä on kuitenkin paljon tyytyväisiäkin työntekijöitä, ainakin minun yksikössäni.

Uskon, että minun sanallani on jokin painoarvo, kun olen ollut täällä töissä monta vuotta, verrattuna sellaisiin jotka ovat käyneet yhden keikan heittämässä tai sellaisiin, jotka ovat kuulleet jotain joltain jonka kaverin siskon mies on ollut Esperillä vuonna 2002 yhden yövuoron.

Mitä tähän oikeusjuttuun tulee, olitte aivan oikeassa, tämmöinen oikeusjuttu kuulemma on käyty. Minulle ei tule Tehy-lehteä, mutta kuulin kyllä asiasta. Tarkemmin en siis siitä tiedä, mutta jos joku on kärsinyt vääryyttä, eikä muu ole auttanut, on tietysti hyvä asia että saa oikeutta vaikka sitten käräjöimällä.

Ja korostan, että en voi mitenkään arvioida ovatko asiat hyvin Kuopiossa tai Oulussa, kun olen koko ajan työskennellyt Helsingissä, mutta omasta työyksiköstäni voin sanoa, että siellä on kivaa.

Omasta puolestani lopetan keskustelun Esperistä tähän.

"Niin kauan kuin teillä on valo, uskokaa valoon, jotta teistä tulisi valon lapsia."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Parahin Ainomarja,

on kaikkien kannalta hyvä, että lopetit keskustelun: teemasi ovat subjektiivisia kuten kuuluukin ja et lue Tehy-lehteä, joten et ole jäsen. Hyvää jatkoa sinulle pääomasijoittajien palveluksessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Parahin Ainomarja,

on kaikkien kannalta hyvä, että lopetit keskustelun: teemasi ovat subjektiivisia kuten kuuluukin ja et lue Tehy-lehteä, joten et ole jäsen.

En lue tehy-lehteä ja mielipiteeni ovat hyvin subjektiivisia, pitäisikö minunkin siis vaieta...? :P

Eperistä, kuten ei monesta muustakaan asiasta, ei voi olla yhtä ainoaa oikeaa mielipidettä. Eli kaikki asialliset, perustellut mielipiteet ovat foorumilla edelleen sallittuja, kukin sitten mielessään päättelee miten mielipiteisiin ja kommentteihin suhtautuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei mullakaan paljoa hyvää sanottavaa Esperistä ole. Kun olin siellä töissä sairaankuljettajana, kaikki oli hyvin ja oli ihanat työkaverit. Kun sitten laitettiin pihalle taloudellisista ja tuotannollisista syistä tai vaihtoehtona oli työskentely lähihoitajana palvelutalossa (olen sh) ei juurikaan mieltä lämmittänyt. Paha mieli ja "paskan maku" suussa. Onneksi sain töitä jo samana päivänä irtisanomisen jälkeen ja ei ole tarvinut niitä "potkuja" murehtia :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Parahin Ainomarja,

on kaikkien kannalta hyvä, että lopetit keskustelun: teemasi ovat subjektiivisia kuten kuuluukin ja et lue Tehy-lehteä, joten et ole jäsen.

En lue tehy-lehteä ja mielipiteeni ovat hyvin subjektiivisia, pitäisikö minunkin siis vaieta...? :P

Eperistä, kuten ei monesta muustakaan asiasta, ei voi olla yhtä ainoaa oikeaa mielipidettä. Eli kaikki asialliset, perustellut mielipiteet ovat foorumilla edelleen sallittuja, kukin sitten mielessään päättelee miten mielipiteisiin ja kommentteihin suhtautuu.

jepu,milipiteitä pitää olla ja vaikkei kaikki varmaa tietoa jaakkaa,antavat ne ajattelun aihetta.

Parahin Ainomarja,

on kaikkien kannalta hyvä, että lopetit keskustelun: teemasi ovat subjektiivisia kuten kuuluukin ja et lue Tehy-lehteä, joten et ole jäsen.

En lue tehy-lehteä ja mielipiteeni ovat hyvin subjektiivisia, pitäisikö minunkin siis vaieta...? :P

Eperistä, kuten ei monesta muustakaan asiasta, ei voi olla yhtä ainoaa oikeaa mielipidettä. Eli kaikki asialliset, perustellut mielipiteet ovat foorumilla edelleen sallittuja, kukin sitten mielessään päättelee miten mielipiteisiin ja kommentteihin suhtautuu.

jepu,milipiteitä pitää olla ja vaikkei kaikki varmaa tietoa jaakkaa,antavat ne ajattelun aihetta.

sori näppikset tein tänänn HOHUn 3 tunnissa ja nuppi iha sekasin niin stä lausista

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Täällä ei ole myöskään Esperistä kovin hyvät kokemukset itsellä, mutta muualta taas olen kuullut kehuja. Mutu-tuntumana olis mulla sellanen että pk-seudulla Esperi olis hyvä työnantaja, muualla hiukan kyseenalanen. Ite tein keikkaa Esperin sairaankuljetuksessa isossakaupungissa. Kalusto oli suorastaan hämmentävän huonoa, palkka pienin mitä olen koskaan missään saanut ja koko touhu hyvin rajoitettua. Ylitöitä tai iltatunteja ei saanut tulla, arkipyhisin oli aina "pakkovapaa" ja muitakin kummallisia sääntöjä ja rajoituksia oli keksitty ilmaisesti säästömielessä. Joku vakituisista taisi olla liitttoonkin yhteydessä asioista, itse en keikkarina jaksanut päätäni vaivata, menin ajoon jos kiinnosti kun kysyttiin eikä ollut muuta tarjolla. Myöhemmin jouduin kolmeen kertaan kyselemään työtodistusta Helsingistä asti kun tämän kylän yksikkö oli myyty pois. Eivät tienneet kuka olin (no tietenkään kukaan keikkaria muista) tai koska olin ollut Esperin palveluksessa eivätkä löytäneet muka mistään tietoa. Ilmoitin itse päivät mitä olin tehnyt ja "todisteeksi" lähettelin kopioita palkkakuiteista. Siinä kohtaa meni maku koko firmaan.

Mutta, kuten jo sanoin, olen kuullut pääkaupunkiseudulta vain hyvää ko yrityksestä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samaapa täällä mietiskelen...olis haastattelu tulossa. Palkka ainakin järkyttävä g21 :shock: Oman auton olemassaolosta ei kysytty joten oletan firmalla olevan auto jolla siirtyä paikoista toiseen. Lisäksi joillain yksityisillä ei lasketa kokemuslisään kunta tai valtionpuolen töitä, pystyyköhän sen saamaan etukäteen jostain selville ettei tule bonusylläriä myöhemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samaapa täällä mietiskelen...olis haastattelu tulossa. Palkka ainakin järkyttävä g21 :shock: Oman auton olemassaolosta ei kysytty joten oletan firmalla olevan auto jolla siirtyä paikoista toiseen. Lisäksi joillain yksityisillä ei lasketa kokemuslisään kunta tai valtionpuolen töitä, pystyyköhän sen saamaan etukäteen jostain selville ettei tule bonusylläriä myöhemmin.

Nuo asiat on sellaisia, jotka kannattaa ottaa työhaastattelussa esille, vaatia ne työsopimukseen ja huolehtia että niitä noudatetaan. Jos paikka jää saamatta sen takia, niin aina voi punnita paljonko menettää. Varsinkin pääkaupunkiseudulla on kunnallinen kotihoito kroonisessa työvoimapulassa(aina mollissa paikkoja auki), joka ainakin yhtäkkiä vaikuttaa melko luotettavalta työnantajalta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...