Jump to content
MAINOS

Koiranpentuja


Satu

Recommended Posts

Odotettavissa vkolla 11 syntyväksi Welsh Corgi cardigan -pentuetta hyvistä vanhemmista, jos kiinnostapi niin kerron yksärillä lisää.

179373_496607952903_627747903_5965774_2894018_n.jpg

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Rotuelikoita joo, kalliita, suhteellista ;) 850€ priimapennusta (jos sattuu tulemaan, siis 4 jalkaa, häntä, kivekset jne..) josta aikanaan vielä 100€ tilitellään takaisin jos omistaja käyttää koiran virallisissa lonkka- ja kyynärkuvissa sekä silmäpeilissä. Isä on brittituonti (rodun alkuperämaasta) Ruåtsiin, joten uutta geeniperimää rotuun sitä kautta. Emä on meidän laiskuutta jääny hieromatta valioksi, isä on Suomen ja ruotsin muotovalio.

Hyväluonteisia, sopii lapsiperheeseenkin, "iso koira kompaktissa koossa" eli ei mitään nyrkillä tapettavia pikkuräksyjä, nää on vaan vähän niinku minä, persjalkoja ;) Alkuperäinen käyttötarkoitushan on lehmien paimennus, siksi jalostettu matalaksi että paimentaessa lehmien potkut menevät yli, jonkun verran vielä paimennusviettiä jäljellä mutta ei kyllä meidän koirien kohdalla koskaan ole näykkiminen ongelmaksi asti yltynyt vaan on ollut kitkettävissä pois helposti.

Ainiin ja täytyy vielä mainostaa että mahtava rotu vuorotyöperheeseen, teräsrakkoja. Meillä välistä pakon sanelemana jopa 16h yksin joutuneet olemaan eikä vahinkoja tapahdu :shock: Onneks näitä pitkiä välejä äärimmäisen harvoin on sattunu.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eiks Kuningatar Elisabeth II:lla ole jotain saman kuuloisia/merkkisiä koiruuksia :)

Ei kun niissä on yksi sana eri eli: welsh corgi pembroke. Googlasin ensin vaan akan en dogia..

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eiks Kuningatar Elisabeth II:lla ole jotain saman kuuloisia/merkkisiä koiruuksia :)

Ei kun niissä on yksi sana eri eli: welsh corgi pembroke. Googlasin ensin vaan akan en dogia..

Saman rodun kaksi eri alalajia ;) Pembroket ovat hieman pehmeämpirakenteisia, cardit ovat enemmän kirveellä veistettyjä ja luonteeltaan hieman varautuneempia ja omasta kokemuksesta voi sanoa että huumorintajuisempia ja älykkäämpiä, pemuissa esiintyy myös töpöhäntäisyyttä ja ne on myös typistetty ennen kuin kielto astui voimaan.

Niin ja siis toki pennut myydään sirutettuina, eläinlääkärin tarkastamina, rekisteröityinä, madotettuina ja ne siirretään mein kennelnimen alle jahka se prosessi tuossa jossain vaiheessa kesää saadaan päätökseen eli mikään sängynaluspentue ei ole kyseessä :)

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos isäntä olisi puolellani ja itselläni olisi aavistus enemmän aikaa niin ottaisin riemusta kiljuen! Corgia olen himoinnut jo muutaman vuoden lauman jatkeeksi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos isäntä olisi puolellani ja itselläni olisi aavistus enemmän aikaa niin ottaisin riemusta kiljuen! Corgia olen himoinnut jo muutaman vuoden lauman jatkeeksi...

Kysy Foccelta miten se miehen mielenmuutos tapahtuu ;)

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kysy Foccelta miten se miehen mielenmuutos tapahtuu ;)

Jos olut ja seksi ei liity tuohon mitenkään, niin olen melko yllättynyt :D

No itseasiassa se loppupeleissä oli ilmoitusluontoinen asia tyyliin "mä oon maksanu nyt puolet koiranpennusta joka tulee sillon ja sillon meille". Kyllähän siinä uhkailtiin erolla ja vaikka millä mutta kylmä toteaminen "mulla on aina ollu koiria ja tulee aina olemaan, jossei miellytä niin tosson ovi" kyllä sai murinan hiljenemään. Ja siis faktahan on sitten se että kun loppupeleissä koiranpenikan hain kotiin niin näinhän se päättyi:

6614_104115307903_627747903_2028843_1068266_n.jpg

Ja koira meni Foccen nimiin, minä en saa käyttää sitä näyttelyissä kehässä jne.. että kyllä se tais isäntä tuon homejuuston värisen koiran ("hyi MÄ EN HALUA HOMEJUUSTON VÄRISTÄ KOIRAA KOSKA HOMEJUUSTO ON ÄLLÖÄ!") omi aikalailla ;)

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

aivan IHANIA!!!!! Katoin tosta jälkimmäisestä kuvasta ensin, että näytti oikein äkkikatsomalla Australian paimenkoiralta tms.,mutta ei ollutkaan. Voin kuvitella, että noin siinä miehen vastustamisessa juuri käy! Toivottavasti Satu saat pikkusille kodit nopsaan :)

Jos on onneton, on ainakin toivoa paremmasta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

aivan IHANIA!!!!! Katoin tosta jälkimmäisestä kuvasta ensin, että näytti oikein äkkikatsomalla Australian paimenkoiralta tms.,mutta ei ollutkaan. Voin kuvitella, että noin siinä miehen vastustamisessa juuri käy! Toivottavasti Satu saat pikkusille kodit nopsaan :)

No, eipä nuo vielä oo syntynykkää että ei tässä hoppu oo :D Mutta mielellään sitä hyvissä ajoin kuulostelee potentiaaliset kotiehdokkaat ettei ihan mihin tahansa koirat lähde...

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kysy Foccelta miten se miehen mielenmuutos tapahtuu ;)

Jos olut ja seksi ei liity tuohon mitenkään, niin olen melko yllättynyt :D

Olen yllättynyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eka koira tuli yhteisellä päätöksellä, toista harkitsi puoli vuotta, eli jos nyt aloittaisin kinuamisen niin ehkäpä tammikuussa 2012?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi että jos olisi pembrokeja niin mä varaisin heti yhden, väristä viis :smile:

Mutta niin kuin aikaisemmin tulikin jo esille, niin mahtava koira lapsiperheeseen, pystyy ulkoiluttamaan nuorempikin lapsi erinomaisen hyvin (itse olin 7v kun meille tuli ensimmäinen pembroke). Mahtava seurakoira ja sopii aktiiviselle, muttei välttämättä tarvii joka päivä tuntien lenkkejä ollakseen tuhoamatta.

Mahtava koira ja kompakti koko :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi että jos olisi pembrokeja niin mä varaisin heti yhden, väristä viis :smile:

Mutta niin kuin aikaisemmin tulikin jo esille, niin mahtava koira lapsiperheeseen, pystyy ulkoiluttamaan nuorempikin lapsi erinomaisen hyvin (itse olin 7v kun meille tuli ensimmäinen pembroke). Mahtava seurakoira ja sopii aktiiviselle, muttei välttämättä tarvii joka päivä tuntien lenkkejä ollakseen tuhoamatta.

Mahtava koira ja kompakti koko :)

Kyllä, meillä tyttö juurikin 7 vee käyttää sulavasti mamman lenkillä ja sitä on ilo kattoa miten koira toimii lapsenkin kanssa niinkö unelma :wub:

Mikäs Lyricalla on cardeja vastaan? Itse hyppäsin reilu 3 vuotta sitten aidan toiselle puolelle, aiemmin siis henkeen ja vereen myös pemujen nimeen vannonnut, halusin sitten hieman itsenäisemmän koiran ja vaihdoin cardeihin, ihan samanlaisia persluutia nuo on, hivenen ehkä vaan huumorintajuisempia ja omaavat 'omaakin päätä'. Ja näistä ei lähe yhtä paljon karvaa ku pemuista!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noniin ultrassa käyty, musta tulee MUMMU :D

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nii, mulle voi kirjottaa lähetteen hoitoon. Kävin jo tutkailemassa corgi-seuran ja muita sivuja.... :blink:

Haha pannaanko heti varaukseen :D

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nii, mulle voi kirjottaa lähetteen hoitoon. Kävin jo tutkailemassa corgi-seuran ja muita sivuja.... :blink:

Haha pannaanko heti varaukseen :D

Ei ehkä nyt kuitenkaan vielä :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Mamma alkaa muistuttaa enemmän ja enemmän emäntäänsä - mahtuu pöydän alle seisomaan, muttei makaamaan :D

172389_10150101344327904_627747903_6200829_7912033_o.jpg

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Miten se Puh oli, laitetaanko se pentu varaukseen? :D Käytiin tiineysrtg:ssä tänään, ei tuukkaan muutamaa pentua kun 7 näkyi varmaksi, 1-2 vielä mahd. piilossa...

192596_10150110073367904_627747903_6287731_4872307_o.jpg

Oho sori iso kuva :unsure:

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitkä noi mustat pallot on? Keuhkot, munuaiset?

EMT! Kai se lekuri olis sanonu jos jotain epämäärästä :D Luulen et munuaiset?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Urakka takanapäin, 4 narttua ja 3 urosta joista vielä 1 kumpaistakin vailla kotia :)

191268_10150117479437904_627747903_6348762_273120_o.jpg

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...