Reportteri Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Terveyskeskukset saavat sosiaali- ja terveysministeriöltä helmikuussa ohjeen siitä, mitä tarkoittaa potilaan oikeus saada välittömästi yhteys terveyskeskukseen arkipäivisin ja virka-aikana. Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa, mutta terveyskeskuksia myös kehotetaan parempaankin suoritukseen. Lue koko juttu Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsa Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Mites sitten, kun ainakin täällä Oulussa ensimmäinen mikä oikeastaan vastaa on puhelinvastaaja, niin en oikein jaksa uskoa että a) kukaan reagoisi vastaajan viestiin 5min sisällä tai b) että oikeasti olisi niin paljon työvoimaa ja puhelimia että ehdittäisiin kaikkiin vastata 5min tai alle. Tokihan se hyvä olisi, mutta köh köh, mielestäni lähes mahdoton :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telaketju Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla? ja työurat pitenee kohta että 80veenä vielä meen rollaattorilla duuniin. "to ride,shoot straight and speak the truth" Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Silja_ Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla? ja työurat pitenee kohta että 80veenä vielä meen rollaattorilla duuniin. kasikymppisenä voi sitten istua g-tuolissa ja vastata puhelimeen ;) mitä, mitä piiiiiiip, oho kuulokoje tippui, siis mikä sulla olikaan ;D Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.