Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Reportteri

HS:Terveyskeskukseen päästävä puhelimitse minuuteissa

Recommended Posts

Reportteri

Terveyskeskukset saavat sosiaali- ja terveysministeriöltä helmikuussa ohjeen siitä, mitä tarkoittaa potilaan oikeus saada välittömästi yhteys terveyskeskukseen arkipäivisin ja virka-aikana. Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa, mutta terveyskeskuksia myös kehotetaan parempaankin suoritukseen.

Lue koko juttu

Share this post


Link to post
Share on other sites
xsa

Mites sitten, kun ainakin täällä Oulussa ensimmäinen mikä oikeastaan vastaa on puhelinvastaaja, niin en oikein jaksa uskoa että a) kukaan reagoisi vastaajan viestiin 5min sisällä tai b) että oikeasti olisi niin paljon työvoimaa ja puhelimia että ehdittäisiin kaikkiin vastata 5min tai alle. Tokihan se hyvä olisi, mutta köh köh, mielestäni lähes mahdoton :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dino

Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa

Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Telaketju

Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa

Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla?

ja työurat pitenee kohta että 80veenä vielä meen rollaattorilla duuniin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Silja_

Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa

Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla?

ja työurat pitenee kohta että 80veenä vielä meen rollaattorilla duuniin.

kasikymppisenä voi sitten istua g-tuolissa ja vastata puhelimeen ;) mitä, mitä piiiiiiip, oho kuulokoje tippui, siis mikä sulla olikaan ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...