Reportteri Lähetetty tammikuun 3, 2011 Jaa Lähetetty tammikuun 3, 2011 Terveyskeskukset saavat sosiaali- ja terveysministeriöltä helmikuussa ohjeen siitä, mitä tarkoittaa potilaan oikeus saada välittömästi yhteys terveyskeskukseen arkipäivisin ja virka-aikana. Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa, mutta terveyskeskuksia myös kehotetaan parempaankin suoritukseen. Lue koko juttu Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
xsa Lähetetty tammikuun 3, 2011 Jaa Lähetetty tammikuun 3, 2011 Mites sitten, kun ainakin täällä Oulussa ensimmäinen mikä oikeastaan vastaa on puhelinvastaaja, niin en oikein jaksa uskoa että a) kukaan reagoisi vastaajan viestiin 5min sisällä tai b) että oikeasti olisi niin paljon työvoimaa ja puhelimia että ehdittäisiin kaikkiin vastata 5min tai alle. Tokihan se hyvä olisi, mutta köh köh, mielestäni lähes mahdoton :shock: Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
dino Lähetetty tammikuun 3, 2011 Jaa Lähetetty tammikuun 3, 2011 Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla? Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Telaketju Lähetetty tammikuun 3, 2011 Jaa Lähetetty tammikuun 3, 2011 Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla? ja työurat pitenee kohta että 80veenä vielä meen rollaattorilla duuniin. "to ride,shoot straight and speak the truth" Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
_Silja_ Lähetetty tammikuun 3, 2011 Jaa Lähetetty tammikuun 3, 2011 Vielä luonnoksena olevan ohjeen mukaan terveyskeskuksen on vastattava puheluun vähintään viidessä minuutissa Pikkaisen ristiriitaista; hirveä paine henkilöstön vähentämiselle mutta ministeriö työntää koko ajan uusia velvotteita. Missähän menee raja julkisten palveluiden määrässä/laadussa näillä resursseilla? ja työurat pitenee kohta että 80veenä vielä meen rollaattorilla duuniin. kasikymppisenä voi sitten istua g-tuolissa ja vastata puhelimeen ;) mitä, mitä piiiiiiip, oho kuulokoje tippui, siis mikä sulla olikaan ;D Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Recommended Posts
Arkistoitu
Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.