Jump to content
MAINOS

Sijaisuus ja työpiste


Innokas

Recommended Posts

Olen aina ollut siinä luulossa, että sijaisena on mahdollisuus itse vaikuttaa siihen, mistä ja mitä töitä tekee mutta nyt näyttääkin toiselta. Eli hain sijaisuutta lapsivuodeosastolta mutta työnantaja on sitä mieltä, että paikkani on naistentautien puolella vaikken sieltä töitä hakenutkaan. Hän painotti joustavuutta mutta oma motivaationi sekä mielenkiintoni olisi juuri äiti ja vauvojen parissa (kätilö siis olen).

Pohdin vain sitä, miten käy jos en ota tarjottua sijaisuutta vastaan..siis sitä jota en edes hakenut. Toki kätilöt toimivat myös naistentaudeilla mutta se ei ole minun juttuni, ainakaan vielä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei ole vielä kirjoitettu, onneksi.

Mutta mietin jatkon kannalta, jos en nyt tuota työtä ota vastaan..onko kätilön työt kyseisessä sairaalassa sitten tehty.. :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnhakukin on eräänlaista peliä ja taktikointia. Riippuu niin paljon vastapalurista ja minkä kokoinen sairaala kyseessä sekä kuinka paljon oli hakijoita. Joskus on hyvä saada "jalka oven väliin" ja päästä sitä kautta taloon, etenkin ellei työkokemusta ole vielä kovin paljon. Jos lähistöllä on toinen sopiva yksikkö, voi hyvin hakea kokemusta sieltä. Jos tarjotun työn vaihtoehtona on työttömyys, laittaa se itse kutakin miettimään...

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...