Jump to content
MAINOS

Sahu- linjasta työelämään


sahu2011

Recommended Posts

Hei

Valmistun tulevaisuudessa sairaanhoito- ja huolenpito linjalta ja olisin kiinnostunut, miten tämä linja antaa mahdollisuuksia työllistyä kentällä muihin tehtäviin. Olen kuullut, että harvemmin saa vakituista työtä ( sijaisuuksia kyllä) jos suuntautuminen ei ole oikea, haluaisin tietää teiltä, miten olette sijoittuneet työmaailmassa.

Olisi hienoa, jos joku vastaisi tähän :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Vakipaikasta en osaa sanoa mitään, koska ei sellaista ole. Mutta minä olen työllistynyt valmistumisen jälkeen paikalliseen keskussairaalaan, tk:n akuutti-, kuntoutus- ja pitkäaikaisosastoille sekä kehvelipuolelle. Nuiden lisäksi minulle on tarjottu töitä kaupungin mt-puolelta, koululta ja monista yksityisistä paikoista. En usko, että suuntaavalla on suurtakaan merkitystä, jos vain töitä viitsit tehdä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vastauksesta, oli tosi hienoa lukea, että töitä saa tehdä laajalla kentällä. Toivon, että onnistaa itsekin työllistyä heti valmistuttuani johonkin, mietin näitä nyt, kun puhutaan työvoimapulasta, mutta käytännössä sitä ei ole. Tämä on tietysti paikkakuntakohtaista. Tuleva ala on kuitenkin lähellä sydäntäni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, olet valinnut ihan kelpo suunntautumisen; itse teen keikkatöitä, ja täytyy sanoa että akuuttisairaalan harjoittelujakso antoi eväät selvitä todella monista tilanteista, sormi suussa ei ole tarvinnut olla. Tietysti riippuu aika lailla saadusta ohjauksesta koulutusaikana ja perehdyttämisestä uudessa paikassa. Onnea tälle vuodelle ja valmistumiselle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...