Jump to content
MAINOS

miten uusi työntekijä otetaan vastaan


Vieras: Vastavalmistunut

Recommended Posts

Vieras: Vastavalmistunut

kertokaapa minulle miten tälläinen keltanokka otetaan työpaikalla vastaan? Edessä alan ensimmäinen työpaikka ja suorastaan hirvittää...Kertokaa kokemuksia ensimmäisestä työpäivästä/ työpaikasta. Jännittikö ketään? Osaankohan edes mitään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Oma kokemus on ollut se, että minut on otettu hyvin vastaan ja sain kunnollisen perehdytyksen, kun kyseessä on ollut pidempi sijaisuus.. Lyhyissä pätkätöissä on ollut vähän niin ja näin..

Itsellä oli myös niitä tunteita, että mitä jos ei osaa mitään tai niin edelleen, mutta onneksi työkaverit jaksavat opastaa minua käytännön asioissa.

Oma asenne varmaan merkitsee aika paljon. JOs menee tietyllä tapaa nöyränä, siten siis, että on valmis ottamaan oppia vastaan kokeneemmilta hoitajilta, uskon sen myös heijastuvan työkavereihin.

Liian monissa työpaikoissa on niitä, jotka jaksavat valittaa joka asiasta ja ottaa uudet työntekijät silmätikuksi, mutta toivottavasti sinun kohdalle ei sellaisia tule.

Tsemppiä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Aloitin suoraan valmistuttuani eräällä sis.osastolla jossa muutama hoitaja yritti syödä minut elävältä. Päälle käytiin sanallisesti jatkuvasti ja nakutettiin esim. siitä että käytin mandriininkorkkia tippaletkun päässä suojana vaikka itse näin sanojien tekevän seuraavana päivänä aivan samalla tavalla. Ajattelin silloin että vaihdan alaa koska tämä on näin sairasta mutta kokeilin vielä saman sairaalan pienempää yksikköä jossa taivas aukeni. Kaikki olivat ihania ja jakoivat tietoaan avoimesti olematta veemäisä ja silloin mulle vasta valkeni että jos mesta on ihan hirveä niin ei kun heti pois vaan ja jättää ahistuneet akat nakuttamaan toisiaan! Koska ihaniakin osastoja löytyy.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...