Jump to content
MAINOS

AMBULANSSI-TYÖASUT


Vieras: harri.siljala

Recommended Posts

Mutta ihan tähänkin, jos lyhyesti haluat muutaman kanavan. Eli Heijastinasulta tulee meille vaatteet. Samaan hintaan ainakin pidensivät mulle housun lahjetta, joten eiköhän se lyhennyskin siinä mene. Hinnat vaatteille kohtuullisia noin 30e/housut.

Yritysvaate ja sos-asu tekevät myös perinteisiä sakuhousuja. Sos-asulla vaan hinnat korkeampia (joskin sitten laatuakin eri tavalla) kuin kahdella edelliselllä, mutta itse olen tykännyt noista heijastinasun housuista.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 vuotta myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 55
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Moro

Nostetaas tätä vähän ylemmäksi.

Miten muuten, Kuuluuko työharjoittelu paikan tarjota opiskelijoille asemapaitaa?

Itse olen Pelastuslaitoksella viimeisessä työharjoittelussa ja joudun käyttämään omaa fleeceä koska pelalla kuulemma on omat fleecet kortilla, Housut ja takki kyllä löytyy.

Tuntuu tyhmältä ku potilaskontakteissa saattaa ties mitä smäkää saada omaan fleeceen vaan sen takia koska harjoittelupaikassa ne on "kortilla".

PÄIVITYS:

Kyselin luokkakaverilta joka oli samassa harjoittelupaikassa niin vastaus oli että omilla on pärjättävä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuuluu. Meillä ainakin koulu maksoi suojavaaterahaa yritykselle joka tarjosi työssäoppimispaikan.

Tuo on vähän liukuva määritelmä, työssäoppimispaikkaa todellakin edellytetään tarjoamaan suojavaate mutta toisaalta jos kyseinen paikka tarjoaa jo housut, t-paidan ja takin niin fleecen kanssa on vähän niin ja näin. Toisaalta myös sekin olisi tietysti mukava saada mutta toisaalta tässä tapauksessa pihi laitos on osuutensa hoitanut tarjoamalla suojavaatteen ja voi vedota siihen että opiskelija voi toimia takki kiinni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuuluu. Meillä ainakin koulu maksoi suojavaaterahaa yritykselle joka tarjosi työssäoppimispaikan.

Tuo on vähän liukuva määritelmä, työssäoppimispaikkaa todellakin edellytetään tarjoamaan suojavaate mutta toisaalta jos kyseinen paikka tarjoaa jo housut, t-paidan ja takin niin fleecen kanssa on vähän niin ja näin. Toisaalta myös sekin olisi tietysti mukava saada mutta toisaalta tässä tapauksessa pihi laitos on osuutensa hoitanut tarjoamalla suojavaatteen ja voi vedota siihen että opiskelija voi toimia takki kiinni.

Kai se on vähän niin että sen pitäisi olla sopiva suojavaate, ja sakutyössä kun olosuhteet vaihtuvat parhaina päivinä rankasta räntäsateesta saunan lauteille niin niitä suojavaatteita voisi olla parit erilaiset. Lainkirjain täyttynee jos annetaan jotain vaatteita, mutta tuo opiskelijan mukavuus tuossa sitten kärsii.

Vaikka kyllähän ne omat vaatteet pestyä saa ellei halua sitä takkia käyttää, varsinkin kun kyse vaan muutaman viikon periodista niin turhaa nostaa isompaa meteliä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Kattelin eilen pelastushelikopterii...

Pudiksen sakuasuun kuuluu ilmeisesti nomination ja joku toinen rihkama koru kädessä... Oli viel tyylitellysti hanskojen päällä :blink:

Hyi helvetti kun niille on pari kertaa joku eritteensä vaikka suunkautta antanut...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...