Jump to content
MAINOS

Kehityskeskustelut


Vieras: Vlorense

Recommended Posts

Itse käytän hyväkseni kaikki mahdolliset keskustelutilanteet ja palaverit (niitä ei meillä ainakaan liikaa ole)! Että missä vaan saan sanottua asioita mitä vois parantaa ja kehittää ne mä käytän hyväkseni. Toisin sanoen puhun ääneen. Oon ollut alalla vasta vähän alle 2 vuotta eli siksi en oo vielä niin paljon kyynistyny että suhtautuisin esimerkiksi kehityskeskusteluihin hyödyttömänä pakkopullana joissa on pakko käydä istumassa. Aika masentavaahan tää "keskustelukulttuuri" ja palaverointi tällä alalla näyttää olevan, sanaista arkkua ei avata sillon kun siihen olis mahdollisuus ja foorumi vaan kuiskitaan ja nuristaan käytävillä.

Kehityskeskusteluista puheen ollen (käytin ajan tehokkaasti hyväksi) mulle oli järkytys se että mut sijotetaan johonkin asteikolle, luulin näet että pisteytys loppuu kun pääset koulusta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ehkäpä taas jotkut menevät lukkoon siinä vaiheessa viimeistään kun aletaan henkilökohtaisuuksiin menemään. Siitähän saisi vain lisää shaissea niskaan jos menisi vielä puuttumaan työpaikassa kehitettäviin asioihin. Eipä auta ku toivoa että pääsis vanhaan paikkaan takaisin - missä jo tietää miten hommat menee ym. Kehityskeskustelukin voisi sujua aivan toisella tavalla.

Sen mitä olen tosiaan lukenut mitä muilla kehityskeskusteluissa käsitellään, niin siihen nähden tämä ensimmäiseni oli täyttä liirumlaarumia. Ei siinä mun ammatillista kehittymistä ja osaamista käsitelty. Tilanteesta tuli lähinnä mieleen koulun oppitunti: Miksi valitsit vanhustyön. Esimiestä en viitsi arvioida sen kummemmin... Yksi edellisistä esimiehistä otti nimittäin nokkiinsa, tai pikemminkin otti henkilökohtaisesti yleisellä tasolla antamani palautteen, ja on katkaissut kontaktit meikäläiseen. ::) Menetinpä siinä yhden mahdollisen työpaikkani. Enhän minä sille mitään mahda jos esimiehestä seuraava "herra" on esimiehelle antanut palautetta jota kirjallisena pyydetty. Jos kysytään miten on minkäkin asian kokenut, niin mä sanon sen rehellisesti mutta kehittävästi. Ainakin yritän... :huh:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse suhtaudun näihin kehityskeskusteluihin kuin mihin tahassa normi palaveriin, mitään se ei ota ja mitään se anna mulle.

Joten voin siellä istua ja turista ja käydä läpi mun ammattilista kehittymistä.

Sama täällä. Liksa juoksee, voin turista mukavia vaikka koko päivän. Ei tosta kannata ressiä ottaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse suhtaudun näihin kehityskeskusteluihin kuin mihin tahassa normi palaveriin, mitään se ei ota ja mitään se anna mulle.

Joten voin siellä istua ja turista ja käydä läpi mun ammattilista kehittymistä.

Sama täällä. Liksa juoksee, voin turista mukavia vaikka koko päivän. Ei tosta kannata ressiä ottaa.

-Keskustelut sinällään ovat ihan jees, mutta noi HUS:sin keskustelua pohjustavat kysymysplanketit. Voe helvetti. Vuosivuodelta tyhmempiä. Suurin stressi koituu niitten paskapapereitten täyttämisestä.

En tiedä mikä hoitotieteilijöitten/osastoryhmäpäällikköjen mafia ne tekee ja suunnittelee, mutta kuuhun voisi lähettää koko porukan.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 vuotta myöhemmin...

Näin on tehty jo osin kunnallisellakin puolella, itse en ole virallisissa kehityskeskusteluissa käynyt enää vuosiin.

Mulla oli hoitoalan toinen kehityskeskustelu muutama kuukausi sitten  ja kaupungilla olen ollut töissä vuodesta 2008.

Sopiva tahti;D

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...