Jump to content
MAINOS

Kokeneet työtoverimme ja heidän käyttäytyminen


kodE

Recommended Posts

Lapsellinen vitun viljely nyt ei kyllä kuulu mihinkään seuraan.

No tässä sen juuri näkee, esim. sinun seurassasi sitä olisi epäkorrektia käyttää. Sen sijaan itse ainakin tunnen monta ihmistä ketkä eivät pahastu kiroilemisesta, eivätkä pidä sitä lapsellisena. Eri porukoissa on erilainen keskustelukulttuuri ja tuollaisten juttujen merkitykset tulee ihan puhtaasti vaan sen mukaan minkälaisia merkityksiä niihin kuulijat liittää.

On joitain porukoita joissa en koe että kiroilemista, esim. sanan 'vittu' käyttämistä kukaan paheksuisi vaan se on ihan ymmärretty tapa ilmaista tunteita ilman että siihen liitetään mitään loukkaavaa tms. Sitten on porukoita joissa siihen liitetään negatiivisia juttuja. Kyse on minusta puhtaasti siitä että jos muut käsittävät sen toisin kuin tarkoitit (liittävät siihen eri merkityksiä kuin itse) niin ei kannata. Jos joku liittää siihen lapsellisuuden tai epäkunnioituksen niin ei kannata silloin sanoa 'vittu' jos ei näitä halua viestiä.

Tuntemattomien ihmisten kanssa kannattaa minun mielestäni ottaa varman päälle, mutta tosin tiedän että joillain on siitä hyvin erilainenkin mielipide kun minulla. Ja jotkut onnistuvat muillakin näkemyksillä tulemaan hyvin ihmisten kanssa toimeen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No oli hoitopaikka mikä hyvänsä, niin vittu-sanan voi korvata jollain muulla. IMHO. Ellei sitten satunnaisesti oikeasti vituta niin kuin nyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No oli hoitopaikka mikä hyvänsä, niin vittu-sanan voi korvata jollain muulla. IMHO. Ellei sitten satunnaisesti oikeasti vituta niin kuin nyt.

Voi toki, ei siihen mitään estettä ole.

Paitsi tietysti se että 'vitun painava' on esimerkiksi painavampi kun 'tosi painava' :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Omat työkaverini ovat pääasiassa mukavia ja heiltä saan kaikkien näiden vuosienkin jälkeen tarvittaessa apua. Olen myös törmännyt tietojen panttaajaan, hän ei neuvonut missään asiassa yhtään ketään. Henkilökohtaisesti en tällaista ymmärrä, miten oma osaaminen voi olla niin arvokasta, ettei voi muille tietojaan jakaa? Itse pyrin neuvomaan aina, jos joku kysyy. Ja yhdessä otetaan selvää, jos en itse osaa vastata.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...