Jump to content
MAINOS

Tyopaiva.fi


Välittävä hoitaja

Recommended Posts

Heippa!

Muutama päivä sitten itsensä irtisanoneena ja huonojen kokemusten takia vakityöpaikkaa toistaiseksi vältellen. (Kunnes olen varma että hommat toimii edes suurinpiirtein niin kuin kuuluisi.) Olen tässä katsastellut, soitellut ja kysellyt mahdollisia sijaisuuksia erilaisiin paikkoihin. Työkkärissäkin kävin tiedustelemassa tarvitseeko sinne mennä ilmoittautumaan (karenssi 3kk tulossa), mutta uskoivat etten ehdi olla työttömänä. :D

Törmäsimpä tällä samaisella tutkimusmatkalla sivustoon: http://www.tyopaiva.fi/

Uteliaisuus heräsi. Onko kenelläkään kokemusta sivustosta? Sain käsityksen, että toimii aika laajalla alueella kun kunta luettelo oli aikas pitkä. Mutta kuinka paljon työpaikat käyttävät sivustoa sijaisten hankintaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luettelossa näyttäisi olevan yhtäkkiseltään kaikki kotimaan kunnat, työmahdollisuuksia tuskin on ihan noin laajasti. Palvelu on kuitenkin mun mielestä nykyaikainen ja tykkään toimintaperiaatteesta, joten rekisteröin itseni ja täytin loppuvuodeksi kalenterin. Katsotaan tuleeko keikkapaikkoja.

Kiitti vinkistä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

No eipä ole puhelin pahemmin pirissyt työtarjousten vuoksi ;D

Liekö työnantajapuolella minkä verran tietoa edes moisen palvelun olemassaolosta. Ja onhan tuo tavallaan vähän riskialtista kun ei yhtään tiedä millanen jannu ovesta pamahtaa paikalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koitin etsiä sivuilta mainintaa haastattelusta tms., kuten seuturekryssä on, mutta eipä siellä sellaista ollut. No, eikai sitä mitään häviäkään jos tuollakin on tiedot =D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ei huonosti. Tarkoittaako etelän hetelmä mahdollisesti helsinkiä tai sen lähikuntia. Täällä maaseudulla nuo uudet jutut kun tulee sitten muutaman vuoden päästä varmaan. Ei täällä oo edes kunnollista henkilöstövuokrausyritystä hoitajille vaikka satakunnassa on ~225k asukasta maantieteellisesti suht pienessä supussa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Just. No sekään ei tarkoita kuin että yksi työnantaja on löytänyt tämän palvelun. Olisi hauska tietää missä päin suomea noita työnantajia on tuon palvelun käyttäjinä ja ylipäätään minkä verran.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle tullut joulukuun aikana 19 viestiä mutta yksikään työvuoro ei ole sopinut. Se on kyllä harmi koska olisin mielelläni mennyt niin olisi nähnyt miten homma toimii esim. palkkaus. Paikka on kylläkin yksi ja sama täällä Helsingissä jonne keikkaa on tarjottu. Että tarjonta ei ole ollut kovin monipuolista, kehitysvammaisten hoivakotiin ovat minulle tarjotut keikat olleet. Mutta toivotaan........

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajille tuo palvelu on netissä www.tyoviesti.fi osoitteessa ja siellä on listattuna asiakasyritykset.

Kappas, enpä tuollaista ole huomannutkaan, kiitos linkistä. Näkyy olevan yksi ainankin, josta voisi allekirjoittaneelle viestiä tulla, mutta eipä ole tullut. Jään odottelemaan edelleen =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Viestejä tullut tosi paljon. Työtä on jokaisessa tarjottu samaan paikkaa. CP.liiton asumisyksikköön, siellä ilmeisesti kova työvoimapula.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Liityin kans tähän palveluun alle kuukausi sitten ja eilen kävin tekemässä iltavuoron juurikin tähän CP-vammaisten päivätoiminnan yksikköön, josta kaikki keikkapyynöt ovatkin tulleet.

Keikkalaisia oli siellä paljon, mutta työntekijät olivat mukavia, samoin asiakkaat. Puutoksia on kuulemma paljon, niin asumisyksikössä kuin päivätoiminnan puolellakin ja eräältä työntekijöistä kuulin, että joissakin asumisyksiköissä on töissä työkkärin kautta tulleita sekä myös tradenomiopiskelijoita :o

Mä ainakin viihdyin (vaikka en koe vammaistyötä varsinaiseksi kutsumukseksi) ja hyvin meidät kaikki keikkalaiset otettiin vastaan, nyt sitten odotellaan hoituuko palkka-asiat ilman ongelmia :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...