Jump to content

Papunen

Seuturekry

Recommended Posts

Papunen

Onko kellään kokemusta seuturekrystä? www.seuturekry.fi

Toimipaikat Hämeenlinnassa, Lammilla, Forssassa ja Lahdessa. Välittävät sijaisuuksia Forssan ja Hämeenlinnan kaupungille ja Etevalle.

Itse mietin tuota etevan puolta päijät-hämäläisenä, onko lyhyitä keikkoja paljon ja saako niitä kuinka helposti? Onko lyhyet keikat päivän-parin keikkoja pääasiassa?

Millaisia kokemuksia teillä on seuturekrystä?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Rixu

Meikäläisellä on kokemusta Seuturekrystä Forssan päästä. Useimmiten keikat on juurikin yhden tai kahden päivän mittaisia, tosin itse olin koko viime kesän rekryn kautta tk-vuodeosastolla.

Sinänsä seuturekryn idea on kiva, kun tekstiviestillä tulevista keikkatarjouksista saa valita juuri ne itselleen sopivat. Jos et halua ottaa keikkaa, ei tarvitse tehdä mitään eikä kukaan kysele, että miksi et ottanut paikkaa.

Kokemukset suturekrystä ovat kyllä pääosin varsin myönteiset.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
määräaikainen

Millaisia kokemuksia palkanmaksusta. Toimiiko ja tuleeko ajallaan?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Olaff

Millaisia kokemuksia palkanmaksusta. Toimiiko ja tuleeko ajallaan?

Itselle on vasta pari palkkaa täältä tullut, mutta ajallaan ovat tulleet. Toinen samassa taloudessa asuva henkilö työskennellyt enemmänkin seuturekryn kautta eikä hänelläkään ole minkäänlaisia ongelmia ollut.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Fria

Heippa!

Hämminkiä oli itsellä alussa, mutta nyt on kaikki hyvin,Jos keikkaa tekee, niin itse pitää pitää huoli ettei 7 päivän työputket ylity, ja ilmoittaa myös seuraavaan paikkaan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: J

Positiiviset kokemukset löytyy täältä seuturekryltä, ovat todella mukavia ja selvittävät jos jokin jäänyt hampaankoloon. Helppo asioida heidän kanssaan. Välittävät muutaman päivän keikkoja enimmikseen, pidemmät näkyvät rekryn sivuilla. Myös kesätöitä heidän kauttaan. Palkka tullut aina ajallaan ja oikein, kunhan itse huolehtii niiden merkkaamisen! :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras

Osaisko joku kertoa, että mitä Seuturekry maksaa kuukausipalkkaa lähihoitajalle? Lähinnä Päijät - Hämeen alueella, jos sillä jotain merkitystä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: yksi-sh

Miten Pirkanmaalla toimii Seturekry? Saako helposti keikka? Miten uuteen paikkaan mentäessä perehdytys toimii?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Halinalle

Palkat tulevat miten sattuu. Peruspalkka tulee ajoissa, mutta lisät maksetaan työntekijästä riippumattomista syistä miten sattuun. Työntekijän etua he eivät aja, heille on ihan sama miten palkkasi saat.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: tirppana

Sama kokemus kuin Halinallella. Valitettavasti valtaa alaa kaiken aikaa, vaikka edellisissäkin paikoissa isoja ongelmia.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
hippu

Valitettavasti sama kokemus myös kuin edellisillä. Kun riittävästi vaatii palkkaansa ja ottaa liiton mukaan, alkaa savustus.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras
Olet jättämässä kommenttia vieraana. Jos sinulla on tunnus, kirjaudu sisään.
Vastaa aiheeseen...

×   Lisäsit muotoiltua sisältöä.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Linkkisi on upotettu automaattisesti..   Näytä pelkkä linkki.

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.