Jump to content
MAINOS

Seuturekry


Papunen

Recommended Posts

Onko kellään kokemusta seuturekrystä? www.seuturekry.fi

Toimipaikat Hämeenlinnassa, Lammilla, Forssassa ja Lahdessa. Välittävät sijaisuuksia Forssan ja Hämeenlinnan kaupungille ja Etevalle.

Itse mietin tuota etevan puolta päijät-hämäläisenä, onko lyhyitä keikkoja paljon ja saako niitä kuinka helposti? Onko lyhyet keikat päivän-parin keikkoja pääasiassa?

Millaisia kokemuksia teillä on seuturekrystä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Meikäläisellä on kokemusta Seuturekrystä Forssan päästä. Useimmiten keikat on juurikin yhden tai kahden päivän mittaisia, tosin itse olin koko viime kesän rekryn kautta tk-vuodeosastolla.

Sinänsä seuturekryn idea on kiva, kun tekstiviestillä tulevista keikkatarjouksista saa valita juuri ne itselleen sopivat. Jos et halua ottaa keikkaa, ei tarvitse tehdä mitään eikä kukaan kysele, että miksi et ottanut paikkaa.

Kokemukset suturekrystä ovat kyllä pääosin varsin myönteiset.

Hymyilemiseen tarvitaan 26 lihasta mutta murjotukseen 62. Mitäpä suotta itseään vaivaamaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 vuotta myöhemmin...

Millaisia kokemuksia palkanmaksusta. Toimiiko ja tuleeko ajallaan?

Itselle on vasta pari palkkaa täältä tullut, mutta ajallaan ovat tulleet. Toinen samassa taloudessa asuva henkilö työskennellyt enemmänkin seuturekryn kautta eikä hänelläkään ole minkäänlaisia ongelmia ollut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Heippa!

Hämminkiä oli itsellä alussa, mutta nyt on kaikki hyvin,Jos keikkaa tekee, niin itse pitää pitää huoli ettei 7 päivän työputket ylity, ja ilmoittaa myös seuraavaan paikkaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Positiiviset kokemukset löytyy täältä seuturekryltä, ovat todella mukavia ja selvittävät jos jokin jäänyt hampaankoloon. Helppo asioida heidän kanssaan. Välittävät muutaman päivän keikkoja enimmikseen, pidemmät näkyvät rekryn sivuilla. Myös kesätöitä heidän kauttaan. Palkka tullut aina ajallaan ja oikein, kunhan itse huolehtii niiden merkkaamisen! :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osaisko joku kertoa, että mitä Seuturekry maksaa kuukausipalkkaa lähihoitajalle? Lähinnä Päijät - Hämeen alueella, jos sillä jotain merkitystä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
  • 4 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Halinalle

Palkat tulevat miten sattuu. Peruspalkka tulee ajoissa, mutta lisät maksetaan työntekijästä riippumattomista syistä miten sattuun. Työntekijän etua he eivät aja, heille on ihan sama miten palkkasi saat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 9 kuukautta myöhemmin...

Sama kokemus kuin Halinallella. Valitettavasti valtaa alaa kaiken aikaa, vaikka edellisissäkin paikoissa isoja ongelmia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...
  • 5 viikkoa myöhemmin...

Lisät maksetaan parissa erässä  mikä on mun mielestä aivan hanurista. Yhtään et osaa arvioida paljonko milloinkin tulee..joskus voi katketa just esim la-su välistä jolloin su palkka siirtyy seuraavaan erään. Näin kävi esim juhannusyövuoroista kun tein kolme yötä sisälsi 2 pyhää. No ei ollut lisät mitkäön huimat kun katkesi kesken pyhien. Myöskään kertyneitä lomia ei näy missään vaikka olen puoli vuotta tehnyt yhtäjaksoisesti samassa paikassa.  Kysyttäessä olen saanut kahdenlaista vastausta..ei kerry ja toinen sanoo että kertyy normaalisti..😣nämä vastaukset siis seuturekrystä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...

Suuri ongelma palkan maksussa. Ylityöt jää usein maksamatta ja palkkanauha on epäselvä. Jos teet yksittäisiä keikkoja, silloin kaikki on hyvin. Jos teet päätyönä, ongelmat alkaa. Joudun tasan kaksi kertaa kuukaudessa kysellä palkkani perään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...