Jump to content
MAINOS

säästövapaat


mirja

Recommended Posts

heippa! Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi, että miten nuo säästövapaat menee.. nyt on vähän kahta mielipidettä ollut asiasta. Eli jos minulla on käyttämättä 4 säästövapaata, niin tarkoittaako se neljää työvuoroa vai meneekö ne samoin, kuin vuosilomaa annettaessa, eli siten että siitä tulee 6 lomapäivää... olipahan pitkä lause, mutta toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi vastata :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tarkoitatko säästövapailla säästöön laitettuja lomapäiviä vaiko jotain muuta? Jos ne on pitämättömiä lomia, niin sittenhän kaiken järjen mukaan ne lasketaan kuten vuosilomat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tarkoitatko säästövapailla säästöön laitettuja lomapäiviä vaiko jotain muuta? Jos ne on pitämättömiä lomia, niin sittenhän kaiken järjen mukaan ne lasketaan kuten vuosilomat.

Itse olen muutaman kerran jemmannut vuosilomapäiviä tulevaisuudelle ja ne olen sitten aikanaan tuhlaillut ihan samojen sääntöjen mukaan kuin tavalliset lomapäivätkin. KVTESsistä löytyy juttua asiasta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

juu, tarkoitin näitä säästöön jääneitä lomapäiviä. en löytänyt kvtessistä niiden määräytymisestä mitään. itsekin laitoin lomat listaan, kuten lomapäivät normaalistikin, mutta tuli ylemmältä taholta palautetta, että neljä s.vapaata on sama kuin neljä työvuoroa.. kiitokset vastauksista :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

juu, tarkoitin näitä säästöön jääneitä lomapäiviä. en löytänyt kvtessistä niiden määräytymisestä mitään. itsekin laitoin lomat listaan, kuten lomapäivät normaalistikin, mutta tuli ylemmältä taholta palautetta, että neljä s.vapaata on sama kuin neljä työvuoroa.. kiitokset vastauksista :)

Jos on noin pöljiä pomoja, niin ota ehdottomasti noin - voitat yhden päivän :)

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

juu, tarkoitin näitä säästöön jääneitä lomapäiviä. en löytänyt kvtessistä niiden määräytymisestä mitään. itsekin laitoin lomat listaan, kuten lomapäivät normaalistikin, mutta tuli ylemmältä taholta palautetta, että neljä s.vapaata on sama kuin neljä työvuoroa.. kiitokset vastauksista :)

Jos on noin pöljiä pomoja, niin ota ehdottomasti noin - voitat yhden päivän :)

Eipäs voita, vaan neljä säästössä olevaa lomapäivää pitäisi olla kuusi kalenteripäivää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...