Jump to content
MAINOS

kyllä helpotti


otto

Recommended Posts

Tän täytyy olla jokin hoitotieteellinen innovaatio ;D Jos oh tekee vaikka väikkäriä hoitajien motivoimisesta noudattamaan hoitotyön periaatteita vaaleanpunaisten lappujen avulla?  ;D

Väitös: Vaaleanpunaisten lappujen vaikuttavuus hoitajien asenteisiin terveyskeskuksen vuodeosastolla

Plääh! Onneksi hoitotieteessä ei hyväksyttäisi tollaista aihetta väitöskirjaksi eikä edes graduksi!  ;) Mun mielestä toi on hoitotiedeterroristin aikaansaannoksia, sellaisen joka ei tiedä siitä mitään, mutta luulee tietävänsä ja saa toimillaan kaikki muutkin tietämättömät sitä vastaan. Lailla pitäis kieltää tollaset laput!!!!

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No pitää myöntää. Meillä oli vuosia kanslian seinällä sellainen kukkanen jonka terälehdissä oli jotain kirjoitusta. Perhana kun en muista mitä(!) mutta jotain vastaavaa siinä luki.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Herkullinen kuva, Otto, sun jalasta. Onko sun jalka parantunut?

Peltikatolle ei voi oikeastaan mennä koskaan, se on joko märkä, jäinen tai sit polttavan kuuma... Mut silti se on paras kattomateriaali.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Herkullinen kuva, Otto, sun jalasta. Onko sun jalka parantunut?

Vasta kuukauden olen potenut. Vuoden loppuun on nyt lappu kirjoitettu. Saas nyt nähdä joko tänä talvena tarttee auto laittaa takas vakuutukseen. kolme viikkoa vielä polilla käyntiinkin. Luettu paljon, ja jopa melkein alan teoksia. Eli juoppohullun päiväkirjoja ;D

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onneksi ei käynyt pahemmin... Meilläpäin tippui peltikatolta nassulleen, tuloksena 2 x aivoverenvuoto ja kaikenlaista muuta ikävää..... paranemisia...

Isketään vaan!!!

Irti potilaasta!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Lähti kun talonmies liukkaalta peltikatolta!"  ;D Mahto olla huimat hetket? Pahannäkönen kinttu kieltämättä, pysyttelehän tästä eteenpäin niistä peltikatoista erossa...

Minä synnyin tällaiseksi, mikä on sinun puolustuksesi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noon moni oppii vasta kantapään kautta. Mut tseppiä  ;D mukavia hetkiä sairasvuoteelle.  ;)

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...