Jump to content
MAINOS

Gallup: LH, liittosi?


xsa

Ammattiliittosi?  

51 ääntä

  1. 1. Mihin ammattiliittoon kuulut?

    • Tehy
      27
    • Super
      20
    • JHL
      1
    • Jyty
      0
    • jokin muu
      1
    • en mihinkään
      2


Recommended Posts

Loimaan kassa.

No tosin opiskelijajäsenyydet on tehys ja superis.

Tiesitkö että Loimaan kassa tulee kalliimmaksi kuin esim: Tehyn työttömyyskassa.

Olen entinen SuPer aktiivi, nykyinen Tehy aktiivi. Totesin että vaihtamalla paranee.

Tehy ei todellakaan lyttää lähäreitä vaan ajaa heidän asioita ja haluaa järkiperäistää koulutusta. Eli ammatillisuutta lisää ei niitä pilipalikursseja. Eipä ensihoitajalle ole hyötyä virikekurssista. Tehyssä on lähihoitajille oma jaosto joten kaikki valittavat lähärit tervetuloa joukkoon mukaan ja tekemään muutosta yhdessä. 29.10. on ILMAISET Tehyn järjestämät Lähihoitajapäivät, sinne pääsee liittoon kuulumattomatki;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Tehy ehdottomasti. Toimiva ja aktviivinen liitto, jossa Sinun asiasi on tärkeitä. Miksi pitäs olla monta eri liittoa, jotka jokainen taistelee eriksee etuja, kun kaikki vois olla samassa rintamassa?!

Oikeen tekemisen meininki!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Voi holy moses! En ymmärrä tätä arvostuksen anelua. Eikö voida tunnustaa että sairaanhoitajalla on sairaanhoitajan koulutus ja lähihoitajalla on lähihoitajan koulutus ja että tehtävät ja vastuu menevät osapuilleen sen mukaan? Epäilen että monet eivät itse arvosta koulutustaan. Itse olen lähihoitaja joka arvostaa omaa työtään ja osaamistaan. Jos haluan lisää osaamista ja vastuuta kouluttaudun eteenpäin.

Tästä liittoasiasta...kun valmistuin alalle muutama vuosi sitten odotin että mulle jotenkin selviää mihin liittoon kannattaa liittyä. Ei ole selvinnyt. Omalla sumealla logiikallani olen liittynyt Tehyyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...