Jump to content
MAINOS

Ambulanssitöitä Kuopiossa?


Ensihoitaja

Recommended Posts

Onkohan kellään tietoa olisiko Kuopiossa tai ihan siinä lähimain tarvetta keikkatyöläisestä (lähinnä viikonloppuajalla) sairaankuljetukseen? Luvat perustasolle kunnossa muutamaksi seuraavaksi vuodeksi ja hirveä hinku välillä päästä opettajan hommista taas tosityöhön.  ::)

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Trio Niskalaukaus

Onkohan kellään tietoa olisiko Kuopiossa tai ihan siinä lähimain tarvetta keikkatyöläisestä (lähinnä viikonloppuajalla) sairaankuljetukseen? Luvat perustasolle kunnossa muutamaksi seuraavaksi vuodeksi ja hirveä hinku välillä päästä opettajan hommista taas tosityöhön.  ::)

Sinä se et malta pitkään paikoillasi pysyä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onkohan kellään tietoa olisiko Kuopiossa tai ihan siinä lähimain tarvetta keikkatyöläisestä (lähinnä viikonloppuajalla) sairaankuljetukseen? Luvat perustasolle kunnossa muutamaksi seuraavaksi vuodeksi ja hirveä hinku välillä päästä opettajan hommista taas tosityöhön.  ;D

Sinä se et malta pitkään paikoillasi pysyä...

Enhän minä nyt ole mihinkään menossakaan. Pitkä sopimus open hommiin, mutta kun aina valitetaan, ettei opettajilla ole hajuakaan käytännön hommista. Tekee välillä vaan mieli piristää muistia mitä siellä lanssissa taas tehtiinkään, että taas voi opettaa uusia asioita kentältä,

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitaja

Onkohan kellään tietoa olisiko Kuopiossa tai ihan siinä lähimain tarvetta keikkatyöläisestä (lähinnä viikonloppuajalla) sairaankuljetukseen? Luvat perustasolle kunnossa muutamaksi seuraavaksi vuodeksi ja hirveä hinku välillä päästä opettajan hommista taas tosityöhön.  :o

Opettaja joka on suorittanut vain perustason luvat. Minkä alan opettaja - Hoitotieteen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onkohan kellään tietoa olisiko Kuopiossa tai ihan siinä lähimain tarvetta keikkatyöläisestä (lähinnä viikonloppuajalla) sairaankuljetukseen? Luvat perustasolle kunnossa muutamaksi seuraavaksi vuodeksi ja hirveä hinku välillä päästä opettajan hommista taas tosityöhön.  ::)

Opettaja joka on suorittanut vain perustason luvat. Minkä alan opettaja - Hoitotieteen?

Eikun opetan ammattikoululla eri aineita, jotka liittyvät hoitamiseen. Muut koulut eivät hyväksy näin nuorta opettajaa, sanovat suoraan. Niin ja perustason luvat vain Pohjois-savon aluella. Kantahämeessä on voimassa olevat hotoluvat, kun siellä sellaisessa yksikössä työskennellyt. Täällä oon vaan opiskellut. Menin hototenttiin ensimmäisenä opiskeluvuonna ja vastaava lääkäri kertoi minulle, että ei laske minua läpi, koska olen opiskelija... Että tämmöstä. Pitää nyt mennä lähiaikoina uudelleen, kun voi pistää työnantajan kohdalle muutakin kuin opiskelija.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

[

Opettaja joka on suorittanut vain perustason luvat. Minkä alan opettaja - Hoitotieteen?

Ihan kuin se tekisi opettajasta huonon vain sen takia, että omaa VAIN perustason luvat.

Tiedän useammankin VAIN perustason hoitajaa, jotka kyllä ovat ihan yhtä nohevia kuin hoitotason tyypit ja itseasiassa tekevät samoja hommia kuin hoitotason tyypit. Maalla ei niin ole tätä jakamista työntekijöitä 'eri kastiin'. Mutta minä en työskentelekään lanssissa, mutta seuraan mielenkiinnolla keskustelua ja minua aina ja yhä vain ihmetyttää tämä kamala riitely mitä kukakin on.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös tuo Vehmersalmi oo jossain Kuopion kupeessa... Sinne ainakin oli vähänaikaa sitten 2 paikkaakin auki (en tiiä onko vieläkin), joten voipis olla tarvetta myös sijaisille... Kaveri on tuolla Vehmersalmella töissä  ;D

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
Opettaja joka on suorittanut vain perustason luvat. Minkä alan opettaja - Hoitotieteen?

Voiko opettajalla edes olla voimassa olevia hoitotason lupia? Eikös hoitotason lupien edellytyksenä ole päätoimisuus sairaankuljetuksessa? Kai sekin sitten riippuu alueen ohjeistuksista..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...