Jump to content
MAINOS

alle 50 vuotiaiden sydäninfarktit ehkäistävissä tupakoinnin lopettamisella


Ketorin

Recommended Posts

Mediuutisten mukaan puolet alle 50-vuotiaiden sydäninfarkteista olisi ehkäistävissä tupakoinnin lopettamisella.Tutkimuksen mukaan  35 €â€39-vuotiailla tupakoitsijoilla on viisinkertainen sydäninfarktiriski tupakoimattomiin verrattuna.

Lue lisää:

http://www.mediuutiset.fi/doc.te?f_id=622184

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Niinhän se on. Tupakointi on suurin yksittäinen riskitekijä sydän- ja verisuonisairauksissa. Yllättäen ko. asiaa ei läheskään kaikki hoitajat tiedä. No, nyt tupakalle. ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun elämänlaatuni ei ole ainakaan parantunut tupakkalakon aloittamisen jälkeen. Lakossa olo kiusaa sen verran pahasti mieltä. Fysiikka on kait nimellisesti parantunut; keksisi vaan millä motivaatiolla mä pääsen eroon tuosta lakon myöta kertyneestä yli kymmenestä kilosta.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on tullu mahaa yli 10 kiloa kanssa ::) Ei mahu enää samat housut jalkaan :P Mutta olo on paljon parempi!

-Kun osaisi edes sanoa tuntuuko paremmalta psyykkeen puolelta.. Melkein tekee mieli sanoa et ei. Kyl toi röökaaminen sen verta kivaa oli.

-Saisikohan sitä tupakanvastaisesta terveysfascismista jotain lohtua? Jos aloittaisi testaamalla sitä työkavereihin..

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun elämänlaatuni ei ole ainakaan parantunut tupakkalakon aloittamisen jälkeen. Lakossa olo kiusaa sen verran pahasti mieltä. Fysiikka on kait nimellisesti parantunut; keksisi vaan millä motivaatiolla mä pääsen eroon tuosta lakon myöta kertyneestä yli kymmenestä kilosta.

Mulla on tullu mahaa yli 10 kiloa kanssa ::) Ei mahu enää samat housut jalkaan :P Mutta olo on paljon parempi!

Ei taida kannattaa sitten mun lopettaa kun kiloja on jo valmiiksi liikaa...  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida kannattaa sitten mun lopettaa kun kiloja on jo valmiiksi liikaa...  :-

Lopettaminen kannattaa aina, kuten tämäkin tutkimus esittää.  ::)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...