Jump to content
MAINOS

Voiko opiskelija kuulua moneen liittoon yhtäaikaa?


LH2013

Recommended Posts

Kuulun JHL:ään ja siellä on "liitonpäivät täynnä". Aloitan pian lähihoitajaopinnot ja haluaisin liittyä Superiin ja Tehyyn opiskelijajäseneksi, tietääkö joku onnistuuko sellainen että on monessa liitossa yhtäaikaa?! Ja täältä olen joskus lukenut että lähihoitajienkin kannattaisi liittyä Tehyyn, mutta lueskelin äsken uusinta Tehyn lehteä ja siellä ei ainakaan ollut sanaakaan lähihoitajista koko lehdessä, vaan lehti painottui täysin sairaanhoitajiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Olen omaehtoinen opiskelija, eli siis opiskelen liiton päivärahoilla. Liittona on täysin alan ulkopuolinen ammattiliitto entisen työelämän ajalta. Mua on informoitu, että liittoa ei missään nimessä kannata tässä vaiheessa vaihtaa kun rahat juoksee kohtuu ongelmitta. Onko tosiaan näin? Jos liittoa ei tosiaan kannata vaihtaa, niin voinko sitten liittyä vaikka Tehyyn tässä samalla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen omaehtoinen opiskelija, eli siis opiskelen liiton päivärahoilla. Liittona on täysin alan ulkopuolinen ammattiliitto entisen työelämän ajalta. Mua on informoitu, että liittoa ei missään nimessä kannata tässä vaiheessa vaihtaa kun rahat juoksee kohtuu ongelmitta. Onko tosiaan näin? Jos liittoa ei tosiaan kannata vaihtaa, niin voinko sitten liittyä vaikka Tehyyn tässä samalla?

Kysy ensin tehystä että tuleeko ongelma jos vaihtaa nyt. Mikäli ongelma tulee, niin vaihda vasta sitten kun koulu käyty ja työelämä alkaa taas.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille