Jump to content
MAINOS

kuukautisten uupuminen


sh jemi

Recommended Posts

Eli siis haluaisin tietää, että mikä syy estää kuukautisvuodon jos/kun ovulaatio testein varmistettu ajallaan tapahtuneen? Raskaustestit näyttäneet negatiivista.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kiertohan voi pitkittyä monista syistä ja yleensä se pitkittyy juuri ovulaation jälkeen eikä ennen sitä.

Esim. stressi voi herkästi myöhästyttää kuukautisia. Toisena voi olla hormonaaliset syyt (esim. minipillerit voivat jättää kuukautiset kokonaankin välistä).

Vaihdevuosien aikaan kierrot muuttuvat myös epäsäännöllisiksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiertohan voi pitkittyä monista syistä ja yleensä se pitkittyy juuri ovulaation jälkeen eikä ennen sitä.

Esim. stressi voi herkästi myöhästyttää kuukautisia. Toisena voi olla hormonaaliset syyt (esim. minipillerit voivat jättää kuukautiset kokonaankin välistä).

Vaihdevuosien aikaan kierrot muuttuvat myös epäsäännöllisiksi.

Ihanko totta? Olen elänyt siinä käsityksessä, että esim. stressi nimenomaan lykkää ovulaatiota eikä kuukautisia. Stressiä tässä kyllä on ollut ja etenkin juuri nyt kun ei tiedä missä mennään!

Lisään vielä, että syön clomeja maksimi annoksella jotta ovulaatio tapahtuisi ja kolmessa edellisessä kierrossa kyseisen lääkkeen kanssa ovat ovulaatiot ja kuukautisten alkamiset tapahtuneet oppikirjan mukaan säännöllisesti. Nyt siis neljännen clomikierron kuukautisvuotoa tai raskautta odottelen.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...