Jump to content
MAINOS

Ensihoitolaukkuja mistään? halpoja nääs


dongue

Recommended Posts

MAINOS
Vieras: hypothalamus

Onko kellään tietoa mistä saisi ensihoitolaukkuja ja mielellään silleen ettei tarvitse maksaa itseään kipeäksi. Tai sitten kenelläkään ideaa kuinka väsätä oma. Alkaa tuo alupakki jäämään hieman pieneksi..  :-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jukalta saa mitä vaan 8)

Jaahas ;)  ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jukalta tosiaan saa mitä vaan. Ja se myy mielellään, eikä ihan surkeaa tavaraa. Mies on alan ammattilainen, joten tietää, mitä kauppaa.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja sitten kun on hämmästellyt noita USAn hintoja niin Suomen hinnat näyttääkin ihan kelvollisilta...

http://www.dokto.fi/web/page47.html ,noh eihän tuo ihan edullinen ole...

Jees.tolla esimerkkisi hinnalla saa PSP:n laukun, johon mahtuu kaksi tommoista sisään. Mutta onneksi jokainen voi tehdä ostopäätöksen ihan itse. Olen itse "hurjilla kyytimiehen" palkoilla ostellut jos jonkin näköistä "hilavitkutinta" rapakon takaa. Köyhän on pakko olla nöyrä ja katsoa, mistä ostaa. Eihän toi sun esimerkki nyt niin kallis ole. Se on vaan puolet liian pieni hintaansa nähden...Hyvää syksyä toivottaen Hypothalamus

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

paarit 10 000 euroa voi jessus.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...