Jump to content
MAINOS

Itsepalvelupäivystys Ruotsalaisittain


Reportteri

Recommended Posts

Ruotsissa päivystyksessä jonottamaan kyllästynyt potilas päätti hoitaa haavansa itse. Hän otti suturointivälineet, ompeli haavansa itse ja käveli tuohtuneena päivystyksestä ulos. Sundsvallin sairaala teki rikosilmoituksen potilaasta, koska hän käytti sairaalan mielestä luvatta haavanhoitovälineitä. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2231773

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Turhaan mies tuli sairaalaan jos kerta osasi suturoida itsensä omatoimisesti. :nauraa:

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turhaan mies tuli sairaalaan jos kerta osasi suturoida itsensä omatoimisesti. :nauraa:

Jossei sillä ollu välineitä? :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turhaan mies tuli sairaalaan jos kerta osasi suturoida itsensä omatoimisesti. :nauraa:

Jossei sillä ollu välineitä? :D

No sitten se oli ihan oikein, että siitä tehtiin rikosilmoitus. 8)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turhaan mies tuli sairaalaan jos kerta osasi suturoida itsensä omatoimisesti. :nauraa:

Jossei sillä ollu välineitä? :D

Ilman neulankuljetinta ja puuduketta kyllä pärjää, mutta neula/lankapaketti on kyllä hyvä hakea sairaalasta.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turhaan mies tuli sairaalaan jos kerta osasi suturoida itsensä omatoimisesti. :nauraa:

Jossei sillä ollu välineitä? :D

Ilman neulankuljetinta ja puuduketta kyllä pärjää, mutta neula/lankapaketti on kyllä hyvä hakea sairaalasta.

Mokoma varas. Ihan oikein, että joutuu käräjille teostaan. Saisi vielä saada jonkun infektion. :nauraa:

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mokoma varas. Ihan oikein, että joutuu käräjille teostaan. Saisi vielä saada jonkun infektion. :nauraa:

Vodkalla kun huuhtelee Leathermannin ennen suturointia niin ei tuu infektiota...:P
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Rambot puhuu :nauraa:

Ei kai nyt itsehoito erämaassa ramboilua ole.. Muita en kyllä lähde parsimaan, vaikka ei tuo muutaman knopin pikkuhaavan ompelu nyt kovin kummoinen juttu olekkaan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Multa löytyy lankapaketteja kotoa ja neulakuljetin. Kuljettimen oon itse ostanut, mutta langat on työpaikalta harjoittelua varten sosialisoitu. Kyllä niillä tarvittaessa saa haavankin kiinni kätevästi itse.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noh, mä en o itseäni parsinut erämaassa Leathermannin avulla enkä muutenkaan. Tosin en o vuosikausiin sutuhaavaa saanutkaan, saatikka erämaassa :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Multa löytyy lankapaketteja kotoa ja neulakuljetin. Kuljettimen oon itse ostanut, mutta langat on työpaikalta harjoittelua varten sosialisoitu. Kyllä niillä tarvittaessa saa haavankin kiinni kätevästi itse.

Ja tuolla on myös hyvä korjailla erilaisia vaatteita/nahkajuttuja... Ja on tuota kerran tarvittu myös kaverin koiran persuuksiin tulleen palkeenkielen parsimiseenkin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei muutakuin päivystyksiin kaksi linjaa, kuten tulleissakin on.

Perinteinen ja tee-se-itse -linja. Jälkemmäisessä potilas allekirjoittaa ensin vastuupaperin, jolla ottaa kaiken vastuun hoidostaan itselleen.

Sitten vastassa olisi netti hakukoneineen ja kasa välineitä, vieressä ohjetaulut heurekan tapaan :nauraa: Voisi olla muuten ihan mielenkiintoinen tosi-tv sarjanakin ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...