Jump to content
MAINOS

Tyky-toiminta ja sijaiset


aqualife

Recommended Posts

Ihan mielenkiinnosta: Onko teidän muidenkin työpaikoilla sellainen tapa, että kaikkia sijaisia ei kutsuta tyky-toimintaan mukaan? Tarkoitan nyt lähinnä pitkäaikaisia sijaisia, jotka ovat useampia vuosia/kesiä olleet samassa paikassa.

Ihmettelen vaan kun yhtä pyydettiin mutta tietääkseni ei muita... eikö se ole syrjintää? Vaikka olisikin "laillisesti" sallittua mutta ymmärrätte pointin?

Juu, ei mulla muuta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eipä meillä taida Tyky juttuihin "päästä" osallistumaan kuin harvat ja valitut sijaiset ja heistäkin vain he jotka ovat kuin vakituisia (eli ovat olleet talossa piiiitkään). Eikä uusille vakituisillekaan Tykyä hirveesti "mainosteta", melkein pakko osata kysyä itse... :smile:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu no mulle selvis tänään että tätä yhtä suositaan muutenkin asioissa. Hän on ainoa sijainen joka saa tehdä asioita joita me muut ei. Olen minäki siellä "pitkään" ollut mutta vissihi en ole nuoleskellu riittävästi. ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei joka paikassa noin mene. Meillä periaatteessa kaikki halukkaat pääsevät:vakkarit ja pitkäaikaiset sijaiset, kesäsijaiset ja keikkalaiset ei pääse.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei joka paikassa noin mene. Meillä periaatteessa kaikki halukkaat pääsevät:vakkarit ja pitkäaikaiset sijaiset, kesäsijaiset ja keikkalaiset ei pääse.

Noinhan se pitäis ollakin. Tosin itse en väkisin tuppautuis mukaan jos yleinen ilmapiiti asian suhteen on nuivea, ei välttämättä aja oikein Tykyn ideaa jos porukka katsoo yhtä kuin vierasta sikaa. :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen pitkäaikaisen ja kesäsijaisen väliltä.. eli ilmeisesti olsin kuokkavieras. :D

Noh, samapa tuo. Luulenpa vain etten ole ainoa joka meillä on tota miettiny. Kukaan vain ei mitään kysele kun "herran".. tai "rouvan" sana on laki. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Empä ole meillä minnekään päässyt vaikka olenkin ollut pitkään lähes ainoa sijainen talossa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sijaisten jaksamisella ei ole niin väliä, koska he eivät ole jäämässä taloon... tuosta tulee mieleen eräs sarjakuva Pahkasika-kulttuurilehdestä. Siinä pieni poika kysyi nojatuolissa istuvalta, piippua polttelevalta ja lehteä lukevalta isältään: "Isä, miksen saanut tänä jouluna lahjoja?" Isä otti piipun suustaan ja vastasi tyynesti: "Kuolet kuitenkin pian, sillä sinulla on syöpä."

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...