Jump to content
MAINOS

Töihin ulkomaille- kaveri mukaan!?


laurah

Recommended Posts

Hei! olen 27 vuotias perioperatiivinen sairaanhoitaja ja haluaisin viimeistään alkuvuodesta 2011 lähteä ulkomaille töihin. Olisiko joku jota kiinnostaisi lähteä kanssani? Voitaisin nähdä ennen lähtöä ja muutenkin yhdessä suunnitella muuttoa ja hoitaa lupa-asioita ym. Ja taloudellisesti ois kiva jos voitais asua kimppakämpässä ainakin aluksi kunnes saa palkan juoksemaan ja talouden tasapainoon :)

Itseäni kiinnostaa britannia ja sellaiset euroopan maat jossa pärjää saksan kielellä eli saksan lisäksi varmaan sveitsissä ja itävallassa pärjää tavallisella saksalla....? myös espanja luonnistuu jotenkin, mutta sitä pitäisi vielä petrata hieman ennen lähtöä. Kiinnostaisiko sua mikään näistä maista? Olen ollut työelämässä vasta hyvin vähän aikaa ja siksi haluankin lähteä ulkomaille nyt kun vielä en ole jämähtänyt paikoilleen ja uskaltaa lähteä. :D

Kiinnostus nähdä hoitotyötä muualla maailmassa on suuri, mutta haluan lähteä ulkomaille myös muista syistä. Haluan kokemuksia, nähdä uusia paikkoja ja tutustua uusiin ihmisiin. En ole koskaan "myynyt" itseäni hoitajan työlle enkä sitä aio tulevaisuudessakaan tehdä.

Jos sua kiinnostaa lähteä ulkomaille ja luulet että voitais tehdä se yhdessä, niin vastaile tänne tai kirjoita suoraan mulle osoitteeseen sairhoi2010@gmail.com

:):)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

heiiii.. sähköpostiosoite jonka yllä annoi ei toimi. annoin väärän. oikeassa on eri vuosiluku eli sairhoi2011@gmail.com :) :)

kirjoittele siis tonne jos ulkomaille lähtö kanssani kiinnostaa. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...