Jump to content
MAINOS

Saako HUS:sta työkengät ?


Nurse2008

Recommended Posts

Joillakin HUS:n osastoilla HUS maksaa työkengät ja toisilla HUS:n osastoilla taas saa itse kustantaa kenkulaiset.

Eli kenen ne pitäisi kustantaa?

Miten henkilökunnan kahvit...nekin saadaan joissakin lafkoissa HUS:n piikkiin tai mikä taho liekin ja toisissa maksat itse siitäkin.

Vähän voisi työnantaja tulla vastaan edes kengissä ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Leikkurissa ainakin TYKS:ssä saa hiukan punaista mehua jos on kiltisti ja tohvelit jos on vielä kiltimmin ja tarpeeksi kauan ja muutenkin hyvä ihminen.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei ole meillä näkynyt Huussin kenkiä jalassa, sen enempää kuin talon kahvejakaan... Jotta terveiset vain metsäsairaalasta :blink:

Metsäsairaalan leikkurissa saavat kengät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajan on kustannettava työvaatetus tai maksettava se vaatekorvaus, olikohan 5 euroa kuussa? Eli kyllä ne kengät kuuluu ihan kaikille. HUSissa kun olin niin pitivät että kaksi vuotta pitäisi kenkien riittää, nykyisellä työmaalla (PPSHP) kenkiä saa tilata silloin kun on tarvis.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajan on kustannettava työvaatetus tai maksettava se vaatekorvaus, olikohan 5 euroa kuussa? Eli kyllä ne kengät kuuluu ihan kaikille.
Olen ollut HUSissa töissä niin kauan kun se on ollut olemassa, ja emme ole koskaan saaneet kenkiä tai vaatekorvauksia. Ainoa joka niitä tietääkseni saa, on leikkausosastot.

HUSissa kun olin niin pitivät että kaksi vuotta pitäisi kenkien riittää

Olitkin siellä LOS:lla ;)

KVTES

2 § Virka-/työpuku ja suojavaatetus

Jos työnantaja on velvoittanut viranhaltijan/työntekijän käyttämään

työssään tietyn mallista virka-/työpukua tai määriteltyä suojavaatetusta,

työnantaja hankkii ja huoltaa tällaisen puvun tai vaatetuksen.

Mikäli työnantaja ei voi tarkoituksenmukaisella tavalla huoltaa kustannuksellaan

hankittua suojavaatetusta, voidaan paikallisesti menetellä

siten, että viranhaltija/työntekijä huoltaa käytettäväkseen annetun

suojavaatetuksen. Tällöin huollosta aiheutuvista kustannuksista

korvataan 5 euroa kuukaudessa.

Eipä ole HUS määritellyt minkälaisia kalosseja työssä on käytettävä (ainakaan meillä), näinpä jokainen hommaa sellaiset kun parhaaksi katsoo. Voihan niitä tuupata verovähennyksiin sitten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...