Jump to content
MAINOS

Töitä ensihoidossa


pasi

Recommended Posts

Siis mitä sinne oikein haetaan?

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, Tampereen aluepelastuslaitos on osannut aina kohdella hoitoalan ammattilaisia todella hyvin, eivät edes vähennä epäpätevyydestä mitään, kun teettävät ensihoitajan töitä palomiehen vakanssissa (ja palkalla).

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 240
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Paljon keskustelua herättänyt 9lives hakee myös starttiinsa espossa kyydittäjiä :P http://www.mol.fi/pa...&anchor=8117201

Niin, sinne nyt varmaan haetaan avoimesti (ja ehkä sisäisesti) tekijöitä. Toki joskus hakuilmoitukset voivat olla toisinaan yrityksen markkinointia, eräs keino viestittää esim. ostajille, että olemme mitä erinomaisimpia, kasvu-uralla jne.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siis mitä sinne oikein haetaan?

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, Tampereen aluepelastuslaitos on osannut aina kohdella hoitoalan ammattilaisia todella hyvin, eivät edes vähennä epäpätevyydestä mitään, kun teettävät ensihoitajan töitä palomiehen vakanssissa (ja palkalla).

Olin juuri tekemisissä k.o. puljun työntekijän kanssa ja se kertoili, että saavat nykyään oikeeta palkkaa. Ei nuo palomiessijaisuudet silti kovin kaukana historiassa ole.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siis mitä sinne oikein haetaan?

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, Tampereen aluepelastuslaitos on osannut aina kohdella hoitoalan ammattilaisia todella hyvin, eivät edes vähennä epäpätevyydestä mitään, kun teettävät ensihoitajan töitä palomiehen vakanssissa (ja palkalla).

Olin juuri tekemisissä k.o. puljun työntekijän kanssa ja se kertoili, että saavat nykyään oikeeta palkkaa. Ei nuo palomiessijaisuudet silti kovin kaukana historiassa ole.

Hienoa, että ensihoidon ammattilaisten arvostus näkyy nykyisin palkassakin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Paljon keskustelua herättänyt 9lives hakee myös starttiinsa espossa kyydittäjiä :P http://www.mol.fi/pa...&anchor=8117201

Niin, sinne nyt varmaan haetaan avoimesti (ja ehkä sisäisesti) tekijöitä. Toki joskus hakuilmoitukset voivat olla toisinaan yrityksen markkinointia, eräs keino viestittää esim. ostajille, että olemme mitä erinomaisimpia, kasvu-uralla jne.

Meille sanoivat että Espooseen on tekijät, ei tarvitse rekryä. Eli joko on mieli muuttunut tai sitten sitä mainontaa.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meille sanoivat että Espooseen on tekijät, ei tarvitse rekryä. Eli joko on mieli muuttunut tai sitten sitä mainontaa.

Joskus joku yritys kriisinsä keskellä viestitti markkinoille kasvu-ura- ja palkkausuutisia työnhakuilmoituksella... Osa työnhakuilmoituksiahan pitää sisällään paljonkin infoa yrityksestä ja sen positiivisista näkymistä, eli markkinoinnissa niitä myös hyödynnetään. Mikä ajatus Nine Livesilla taustalla, sitä tietystikään en osaa päätellä.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yt alkaa ens vuonna koko firmassa,joten kusetusta nää on.

muoks. ja 9lives on poistanut mainoksensa

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meille sanoivat että Espooseen on tekijät, ei tarvitse rekryä. Eli joko on mieli muuttunut tai sitten sitä mainontaa.

Muutama tuttu oli tuolta kysellyt hommia, mutta mihinkään tiedusteluihin ei oltu vastattu.

Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! - Homer Simpson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

yt alkaa ens vuonna koko firmassa,joten kusetusta nää on.

Ai kappas. No, enpä olisi arvannut.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

HSSK mennee nurin kesään mennessä,jos eivät isännät itse aja joka päivä 13tuntia

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

En tiiä. Ite valmistuin 2013 kesäksi ensihoitajaksi, perustason tenttiä ei saatu koulun puolelta. Heinäkuussa inttiin ja vuojen olin, loppuaikoina aloin kyselee joka puolelta töitä mutta ei. Sieltä missä olin harjotteluissa en aio kysyä, haluan kumminkin oikean perehdytyksen töitten alkuun.

Kävin myös tenttiä kokeilemassa, ite järkkäsin koulun kautta kun ei työpaikoilta mukamas onnistunu, pomppas muutamalla pisteellä. Moni paikka pelkästään tentin puutteen takia jäi saamatta, onko näin että nykyisin ei vaan pääse töihin ilman työkokemusta? Oon vielä kyselly nimenomaan et voiko sijaisuuksia päästä tekemään, eli niitä "paskimpia" hommia, mutta ei.

Nyt alotin sitten sairaanhoitajaopinnot, jospa opiskelun ohella nappais ja sais sijaisuuksia.

Kysympä tässä vielä, osaako joku kertoa onko käytännöt muuttunu tentin suhteen? Pitääkö niihin ite hakiamvai työpaikan kautta? Miksi tentin järjestäminen on monelle paikalle niin iso mörkö?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Moni paikka pelkästään tentin puutteen takia jäi saamatta, onko näin että nykyisin ei vaan pääse töihin ilman työkokemusta?

Perustason paikkoihin on pääsääntöisesti tarjontaa monin kerroin yli kysynnän. Moni työnantaja valitsee luonnollisesti sen hakijan jolla on kokemusta duunista. Käytännössä myös useimmiten palkataan joku joka jo jollain tapaa tunnetaan entuudestaan. Joskus toki vallitsee tilanne (palvelutasopäätöksen myötä henkilöstön tarve tuplaantuu tms.) jolloin otetaan tuntemattomia ja kokemattomia tekijöitä olosuhteiden sanelemana töihin. Hoitotason työmarkkinoilla työntekijällä onkin sitten enemmän valinnanvaraa.

 

Ps. Mikäli pääset sinne harjoittelupaikkaasi töihin ja homma kiinnostaa niin totta munassa kannattaa mennä sinne. Siinähän sulla on hyvä kontakti mistä lähteä liikkeelle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näimpä. Aatellu vaan et menis mieluummin vähä muualle kattelee, mutta ei tosiaan ilman työkokemusta pääse. Taidan nöyrtyä ja soitella pomolle.

Kiitosta tästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...