Jump to content
MAINOS

Toita polilla Bristolissa


krissy

Recommended Posts

Meille taalla Bristolissa A&E:lla on koko ajan auki D- ja E grade hoitajille paikkoja, vakituista tyota tai maaraaikaista. Olis kiva saada uusia suomalaishoitajia tyokavereiksi kun oon talla hetkella ainoa. Jos ketaan kiinnostaa, meilatkaa mulle niin lahetan rekrytointihoitajan yhteystiedot. Tyotavat poikkeaa huomattavasti suomalaisesta ja aseptiikka ei oo samalla taoslla kun siella, mutta kokemuksena taalla tyoskentely on varmasti hyva.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No ei o, oot oikeessa. Eika naa osaa mitaan muutakaan pelata, ihan luusereita kaikki. Mutta dokata naa osaa paremmin kun suomalaiset eli ei o elo tylsaa taalla  ;D.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ei o, oot oikeessa. Eika naa osaa mitaan muutakaan pelata, ihan luusereita kaikki. Mutta dokata naa osaa paremmin kun suomalaiset eli ei o elo tylsaa taalla  ;D.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Usko tai ala mutta nain on. Mulla tosin on kokemusta lahinna vaan paakaupunkiseudulta joten en tieda kuinka hyvin taito on hallussa muualla pain suomea. Itsellani alkaa pikkuhiljaa pankreatiitti oireilla  :P

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Usko tai ala mutta nain on. Mulla tosin on kokemusta lahinna vaan paakaupunkiseudulta joten en tieda kuinka hyvin taito on hallussa muualla pain suomea. Itsellani alkaa pikkuhiljaa pankreatiitti oireilla   :P

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

aika huonoja kupin ottajia tuntuvat nuoret hoitajatytöt olevan. Kouluaikoina ne kyllä oli bileissä, mutta nyt kun ovat töihin päässeet niin tilanne on aivan toinen. Ollaan niin olevinaan jotain...

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ajat muuttuvat tai sitten minussa on vika kun kukaan ei mun kanssa lähde kupittamaan. Paitsi karvaiset mieskollegat. :D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

musta on ainakin ihan kiva bilettaa karvasten mieskolleegojen kanssa :D. Meilla ne vaan tuppaa oleen poikiin pain kallellaan  :-[ Sun tarttee varmaan muuttaa tänne, riittää nuoria ja nättejä hoitsuja biletyskaveriksi (itseni tästa ryhmasta tosin pois luen kun en oo enää kun ja).

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehdäänkö sinne perhesopimuksia? Mikä on palkka siellä?

valaisetko vielä tyhmän sh:n tietoja siitä, mitä noi kirjaimet tarkoittaa...

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on palkka siellä? valaisetko vielä tyhmän sh:n tietoja siitä, mitä noi kirjaimet tarkoittaa...

Kahtopa osoite www.nurse.fi ja sieltä kohta "candidate information". Sieltä löytyy ainakin noi gradet + palkatkin muistaakseni :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

valaisetko vielä tyhmän sh:n tietoja siitä, mitä noi kirjaimet tarkoittaa...

Osastolla tyoskentelevat on D, E, F, ja G-gradeja. D ja E on ns rivisairaanhoitajia jotka vaan kaantelee mummoja. F ja G osallistuu seka kenttatyohon etta on koko polin vuoron vastaavana. Palkkoja en muista mutta itte oon viel D ja toiseksi alimmassa palkkaluokassa siina, kateen tulee kuussa n.£1200-1400 eli n 9600-12000 mk. (en edelleenkaan hallitse euroja sori). Perhesopimuksista en osaa varmaa sanoa mutta luulisin koska perheita tulee ympari maailmaa pilvin pimein.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

musta on ainakin ihan kiva bilettaa karvasten mieskolleegojen kanssa ;D. Meilla ne vaan tuppaa oleen poikiin pain kallellaan  :-[ Sun tarttee varmaan muuttaa tänne, riittää nuoria ja nättejä hoitsuja biletyskaveriksi (itseni tästa ryhmasta tosin pois luen kun en oo enää kun ja).

Nuoria ja nättejä hoitsuja? Mä en muuta tarvitsekaan, voin tulla ihan ilmaiseksikin teidän rattopojaksi! :)

Ja kyllä mulle vähän vanhemmatkin kelpaa, mä en ole turhan nirso...

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Vai että 2t in cash. I'm in. Almost.

Ja sosiaalisesti aktiivinen työyhteisö; hyvä juttu.

Kerropa vielä Bristolin parhaat ja pahimmat puolet?

-asumisen ja elämisen hinnat? (indeksinä voi käyttää esimerkiksi vuokra-slummien neliöhintaa sekä olut-tuopin hintaa keskiluokan iltaravintolassa)

-paikallisliikenteen ja oman auton käytön sujuvuus? vertaa vaikka se pääkaupunkiseutu, paljonko menee aikaa 15km matkaan.

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...