Jump to content
MAINOS

Underskötarena Ruotsiin???


Vieras: hothoituri

Recommended Posts

Vieras: hothoituri

Eli valaiskaa tietämätöntä: miten, välitysfirmoja Suomessa, palkkaus, lähinnä Umeå kiinnostais. Kaikki tieto tarpeen!! Kiitän!!! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
Vieras: petronella

Minusta sinun kannattaa etsiä netistä haluamasi sairaalan tiedot ja ottaa itse sinne yhteyttä esim. sähköpostitse. Cv:n voit lähettää sähköpostilla. Täällä ne käyttää nimitystä Undersköterska ei underskötare. Jos haluat tarkemmin tietoa kannattaa ottaa yhteyttä pohjoismaiden hoitajavälitykseen ja kysellä sieltä neuvoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minusta sinun kannattaa etsiä netistä haluamasi sairaalan tiedot ja ottaa itse sinne yhteyttä esim. sähköpostitse. Cv:n voit lähettää sähköpostilla. Täällä ne käyttää nimitystä Undersköterska ei underskötare. Jos haluat tarkemmin tietoa kannattaa ottaa yhteyttä pohjoismaiden hoitajavälitykseen ja kysellä sieltä neuvoa.

sköterska naispuolinen, skötare miäs

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä ne käyttää nimitystä Undersköterska ei underskötare.

sköterska naispuolinen, skötare miäs

Ruotsalaiset ei mielestäni käytä kovin helposti skötare-termiä vaikka olis mies, kaikki on sköterskoja ja kaikki hoitsut systrar. Korjatkaa jos olen väärässä. Eli sukupuoliroolit kannattaa unohtaa.

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aluksi minua hieman häiritsi, kun minua kutsuttiin "sister" (engl), varsinkin vanhempien potilaiden toimesta. Nyt siihen alkaa jo tottua.

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools.

- Douglas Adams

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos välitysfirmoja haluaa kokeilla: Mediverkko ja Pohjoismainen hoitajavälitys. Netistä voi käydä katsomassa www.amv.se ja sieltä sitten surffaamaan. Jos nettihomma ei luonnistu på svenska voi unohtaa myös työnteon samaisella kielellä.

Ja tosiaan, mieskin on herkästi sisko Ruotsissa. Siihenkin tottuu...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: petronella

sköterska naispuolinen, skötare miäs

Kyllä meillä on kaikki täällä nimikkeellä sjuksköterska oli sitten mies tai nainen. Sjukskötare nimikettä käytetään lähinnä vain Suomessa suomen-ruotsalaisilla alueilla. Ja työskentelen aika isossa sairaalassa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No saatana. Mustahan ei terskaa saa!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...