Jump to content
MAINOS

palkka asioita oys:ssa


E.A

Recommended Posts

Heippa.

Olen menossa kesätöihin oys:iin ja kyselisin paria asiaa.

1. Olen sh opiskelija ja menossa tekemään lh/ph sijaisuutta (minulla 128op)Saanko alennettua palkkaa? jostain kuulin että saisin mutta opiskelutoverini sanoi että hälle sanottu että koska opintopisteitä noin paljon saa täyttä lähihoitajan palkkaa. Onko tästä olemassa joku dokumentti tai ohje tai jotain?

2. Mistä voin katsoa yö/lauantai/sunnuntai lisät?

Kiitokset avusta:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En tiiä OYS:sta, mutta yleisesti: Sh:n palkasta voidaan ottaa 0-10% epäpätevyydestä. Voit kyllä saada täyden lh:n palkan, mutta kannattaa laskea, onko se vähemmän kuin sh:n palkka miinus epäpätevyysalennus. Lisät tulevat suoraan KVTES:n mukaan; iltalisä 15%, yölisä 40%, lauantailisä 20% ja sunnuntailisä 100%.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vastauksesta. Tarkoitin nimenomaan että lh palkasta olisi vielä tuo epäpätevyys alennus (olen siis lh sijaisena ja saan lh palkkaa-epäpätevyysale.)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No jos sulla ei ole lähihoitajan papereita niin sillon voidaan tuo epäpätevyysvähennys tehdä, tietenkin. Mutu on että pienemmissä paikoissa epäpätevyysvähennys on neuvottelukysymys, yliopistosairaalan kanssa ei ees neuvotella... Kun sulla ei vielä sitä 140 op:tä ole että voisit tehdä sh:n sijaisuutta, et käsittääkseni edes voi saada sh:n palkkaa -epv niinkuin kiikku aiemmin mainitsi.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No jos sulla ei ole lähihoitajan papereita niin sillon voidaan tuo epäpätevyysvähennys tehdä, tietenkin. Mutu on että pienemmissä paikoissa epäpätevyysvähennys on neuvottelukysymys, yliopistosairaalan kanssa ei ees neuvotella... Kun sulla ei vielä sitä 140 op:tä ole että voisit tehdä sh:n sijaisuutta, et käsittääkseni edes voi saada sh:n palkkaa -epv niinkuin kiikku aiemmin mainitsi.

Mulla ei ole ihan tuota, mutta olen aina saanut hoitoalan töitä tehdessäni sh:n palkka - 10%.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...