Jump to content
MAINOS

Opinnäytetyö päivystyshoidosta


Darya

Recommended Posts

Hei!

Olen sairaanhoitajaopiskelija Tampereen ammattikorkeakoulusta. Teen opinnäytetyötäni aiheesta Potilaiden odotukset ja niihin vastaaminen päivystyshoidossa. Tavoitteena on parantaa paljon puhuttua päivystyshoidon laatua saamalla potilaiden näkemystä välitettyä hoitohenkilökunnalle.

Toteutan tutkimuksen keräämällä potilaiden mieleen painuneita kokemuksia päivystyskäynneiltään. Olen pyytänyt internetissä vastaajia tutkimukseen. Nyt toivoisin alan ammattilaisten ja opiskelijoiden arvokasta näkökulmaa työhöni. Teistä moni on varmasti ollut joskus itse potilaana päivystyksessä - tai saattajana läheisenne sairastuessa - ja näette hoitohenkilökunnan toiminnasta vielä pintaa syvemmälle kuin alaa vähemmän tuntevat. Haluaisitko kertoa minulle kokemuksesi päivystyshoidosta?

Voit osallistua tutkimukseeni ja kertoa kokemuksestasi osoitteessa

http://www.cs.tut.fi/~rintala8/kysely.html Tampereen teknillisen yliopiston (Tampere University of Technology) palvelimella.

Kyselyyn vastataan nimettömästi. Lisätietoja tutkimustiedotteessa, joka löytyy samasta kyselyn osoitteesta.

Kiitos!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...